Ik ben op zoek naar een knuffel oid wat in bed kan met muziek en liefst ook iets van licht (dia projectie) Voor Emma hebben we ooit een plastic Winnie de Poeh gevonden. Je kan op zijn buik drukken dan komt er muziek uit. Kan je instellen op 5 of 15 minuten ideaal. Ook kan je hem instellen dat je dia plaatjes ziet op het plafond. Ook kan beide tegelijk. Dit is geen knuffel maar van plastic. Nu zie ik overal van die echte baby dingen die je aan de box kan hangen of knuffels waar je aan een touw met trekken wil hij muziek maken. En het muziekje is dan echt kort ook. Of ze maken geen muziek maar praten en leren woorden, ook niet wat ik zoek. Ik zoek dus net zoiets als die Winnie de Poeh. Emma is bijna 4 maar heeft er nog steeds veel plezier van. Het muziekje maakt haar lekker rustig en ze valt er vaak nog mee in slaap. Iemand een idee? Wel graag iets wat niet heel duur is.
ik vind deze zo leuk: T4967 ZEEPAARDJE OM TE SLAPEN | FISHER PRICE | EurekaKids maar ik zie dat je meissie al 4 is, is het dan nog wel leuk?
Die is idd erg schattig. Wel jammer dat je de kleur niet kan kiezen. Is deze winkel evt ook betrouwbaar?
geen idee hoor, je kan toch kiezen uit roze of blauw? oh ik zie het al, het staat er ook bij wat raar, ik kan hem ook nergens anders meer op internet vinden...
Bij de action heb je knuffels ( allerlei dieren) met een "bal" op hun buik als die indrukt krijgt je het liedje twinkle twinkle little star en gekleurde figuurtjes op het plafond/muur. Kan ook zonder muziekje aan.
Deze heb ik vaker gelezen idd en ben nog steeds heel erg benieuwd hoe die eruitzien. Die hebben ze bij deze Action helaas niet
Niet? Ik heb er volgens mij nog 2. Zijn allebei nog nieuw. Ik ga van de week ff kijken of ik ze kan vinden en maak ik een foto'tje. Als je het wat vind stuur ik er gewoon 1 op.