jajajajaja jullie maken het wel mooi zeg! 11 /11 hahaha ik denk joepie ga een verschil zien! maar me uitkomst; ze zijn allebeii super! hahha morgens eens naar de mediamarkt bedankt dames!
Ik heb een aantal jaren voor de thuiszorg gewerkt, en dus met veel verschillende stofzuigers gezogen. Ik vind de miele stofzuigers gewoon super, gaan lang mee en hebben erg goede zuigkracht. Toen ik uit huis ging heb ik ook een miele gekocht, een van 220,- Deze stofzuiger is lekker ligt (heb rugklachten), heeft een extra lange steel en zuigt erg krachtig
Die Dyson hebben wij op het werk. Die maakt echt een klereherrie :-s En voor de hooekjes kan je de onderste stuk niet makkelijk eraf halen. Ik zou echt kiezen vaan de Miele. Als dadelijk onze stofzuiger kapot zou gaan, dan kopen we ook een miele!
Ik zou niet voor de dyson gaan. Heb er slechte verhalen over gehaaord van kennissen die stofzuigers importeren enzo. Als ik jou was zou ik gaan voor de miele. Als ik nog een andere suggestie mag doen: de Henry van numetic. Wordt ook erg veel gebruikt in de profesionele schoonmaak.
De Miele heeft ook een extra lang snoer. Ik kan de hele verdieping van de flat zuigen zonder de stekker in een ander stopcontact te moeten stoppen.
Da's ook er handig, onze stofzuiger heeft juist een korte snoer, moet zowat elke vierkante meter in een ander stopcontact duwen Dus voor mij wordt het nu definitief ook een miele!
Nieuwe optie, nilfisk? Weet niet wat het prijsverschil is. De mijne is 8 jaar oud en werkt nog als de beste. Heeft wel zakken maar ook een HEPA-filter. Houdt heel veel kleine deeltjes tegen. Is goed als als je stofallergie hebt zoals ik.
Zeker Dyson. Heb 'm nu zo'n 7 jaar. En hij doet het prima heb nl een Pers en andere katten gehad. Geen haar meer te vinden op de vloerbedekking. Ook als de bak helemaal vol zit heeft ie gewoon dezelfde zuigkracht. Ideaal. groetje marijke
ik zou voor degene gaan waar wel een stofzuigerzak in zit... ik heb zelf ook een dyson gehad en die ligt nu na nog geen jaar op de schroothoop! ding verliest zeker wel zijn zuigkracht en ik vind hem behoorlijk lomp, en vond hem zelf niet lekker zuigen.... suc6 met uitzoeken
Zoiets heb ik ook, en ik wil juist een andere omdat deze zo'n herrie maakt... Ik kan nu niet stofzuigen als Jelle ligt te slapen omdat hij er dan wakker van word. En ik heb een vloer met van de v groefjes erin dus ik kan ook geen swiffer ofzo gebruiken.
100% de Dyson, wij hebben die speciaal voor dierenharen (wat wil je met 2 honden en 2 katten haha) en ben echt super tevreden over. Hij zuigt geweldig, de roterende borstel maakt wel een harder geluid (je kan m ook op de stilstand zetten en je krijgt er een andere kop bij) maar echt geen dierenhaar meer te bekennen. Wat ik vooral zo prettig vind is de schone lucht die het uitblaast. Een vriendin van mij heeft de ''goedkoopste'' versie van Dyson, ook een super ding, alleen vond ik dat de kop raar gaat mee bewegen in bochten, maar kan ook een kwestie van wennen zijn. Heb m daar maar 1x uitgeprobeerd. Nou ik ben er iig heel blij mee, miele is ook een goed merk (ken het alleen van de wasmachines) dus weet niet hoe het met stofzuiger zit. Maar zelf zou ik zo weer voor de Dyson gaan.
p.s. hiervoor hadden wij een AEG met stofzuigerzak, dat ding had in het begin 1900 of 2000 watt maar na 2 weken was daar voor mijn govoel maar de helft van over. Elke keer die zak verwisselen vond ik ook niet zo fijn. Nu met de Dyson (heb m nu 2 of 3 maanden) geen krachtverlies wel minder watt, 1400 dacht ik. Maar hun meten niet met Watt maar met airwatt ofzo....wat dat precies is weet ik niet. Maar ik merk er niks van dat hij minder krachtig zou zijn.