Vragen, een hele hoop vragen!?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Stay Funny, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    Goeie Avond Iedereen..

ik heb meningen nodig kom er zelf niet meer uit..

het gaat om het volgende..
    ik werk in een bedrijf als huishoudelijke hulp..
    heb 2x een half jaar contract gehad en nu heb ik een jaarcontract tot 19 september dit jaar..
    hierna zouden ze me vast aan moeten nemen.. ze mogen me geen ander contract meer geven
    alleen nu ben ik dus uitgerekend op 1 oktober..
    ze kunnen om die reden het contract toch niet niet verlengen zeg maar..?

en daarbij werk ik op ma, wo en vr 2 uur met een schoonmaakmachine.. zo'n groot gevaarte die je vooruit moet duwen.. en gedeeltelijk op moet tillen om de lift in te kunnen.. Tot hoeveel weken kan ik dat blijven doen?

is de lift trouwens schadelijk voor t kindje?

ik hoop dat iemand me kan helpen!
    alvast bedankt..

groetjes stephanie

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als t goed is krijg je idd een vast contract of ze zoeken n uitweg/smoes om je niet aan te nemen. Heb je hier al een gesprek over gehad misschien? Ik kreeg nl geen vast contract omdat er zogenaamd geen werk meer was.. Een week later stond er weer n vacature in de krant :confused: .

En zo'n schoonmaakmachine is toch niet heel erg lichamelijk zwaar om vooruit te duwen of wel? Als je echte krachtinspanning hiervoor moet uitoefenen is t niet verstandig idd.

En de lift.. no problem hoor.

Succes!

3. fouzia

fouzia Nieuw lid

8 feb 2007
    2
    0
    0
    hallo,