Dag 8 en bloederig slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jomy, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hai allemaal,

Even kort een vraagje:

Ik ben 13 maart gestopt met de pil en heb vorige week mijn eerste 'echte' menstruatie gehad. Ik ben ongi geweest t/m dag 4 en zit nu in dag 8 van mijn cyclus. Nu ging ik net naar de wc en had ik bij het afvegen wat rood slijm/bloed...

Is dit erg? Het was echt rood en niet bruin ofzo...

Bedankt alvast!

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Het kan zijn dat dit nog restant is van je ongi, is niet zo erg..ik zou even aankijken de aankomende dagen..

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Waarschijnlijk is je lichaam nog wat in de war omdat je nog niet lang geleden bent gestopt met anticonceptie.

Ik heb maanden dat ik wat oud bloed verlies maar dat heeft met het litteken van mijn ks te maken.

4. Jomy

Jomy Niet meer actief

Oke, dankje! Daarna (tot nu toe) niks meer gehad!

5. Jomy

Jomy Niet meer actief

Nou te vroeg gejuicht. Toch weer wat rood bloedachtig slijm, best veel ook. Heb maar weer ff tampon in gedaan. Is dit echt niet erg als je net stopt met de pil?
    Ik was zo blij dat ik gelijk een cyclus had van 30dg en nu dit :(

6. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Nee hoor. Je lichaam moet alles weer zelf gaan regelen en kan daardoor van slag zijn ;) Dit kan een poosje duren. Net zo als een ander bijvoorbeeld een paar maanden lang op haar ongi moet wachten.
    Mocht het nou regelmatiger voorkomen (als om de 2 weken ofzo) dan zou ik wel even de h.a. raadplegen.

7. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Hier ongeveer hetzelfde.
    De eerste 3 rondes normaal ongesteld geworden en nu de eerste 2 dagen bloed verlies daarna 2 Dagen oud bruin en toen 2 dagen niets... En nu alweer 3 dagen licht rood bloed, meeste bij het plassen... Hoort bij het ontpillen volgens mij. :)

8. Jomy

Jomy Niet meer actief

Thnx. Ik voel me er toch een beetje raar bij :( maar gelukkig ben ik blijkbaar niet de enige. De hele dag al bloedverlies.

Moet ik nu wel gewoon doortellen met mn cyclus dan? Ik zit nu eigenlijk op dag 9 maar bloedt al wel de hele dag...

9. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Ik zit ook op dag 9 :).. Ik heb eigenlijk geen idee , ik tel denk ik maar gewoon door?
    Ik hou je topic ff in de gate.

10. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ja ik tel ook maar gewoon door denk ik. Of er moet nog iemand een antwoord hebben? ;)

Jij bent al een paar maanden verder zie ik. Succes en hopen dat het snel raak is!

11. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Hier nog steeds bloed. vooral oud bloed.. En bij jou Jomy?
    Ik ben afgelopen kerst gestopt met de pil, maar heb gelezen dat je daar nog wel lang last van kunt hebben.. Helaas!
    Heeft iemand een idee wat dit kan zijn??

12. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hee,

Ja ik vandaag ook nog een klein beetje oud bloed. Niet heel veel, maar wel meer dan gewone afscheiding.

Ik vraag me nu gelijk af: zit het er deze maand dan ook niet in om zwanger te raken? Ik heb vandaag maar ff ovu testen gehaald, was er eigenlijk op tegen de eerste 6 maanden maar ik wil nu toch wel ff weten of ik een eisprong heb en wanneer :(

Is het trouwens zo, dat als je positief test met die ovu testen (je LH piek hebt) je zowiezo een eisprong hebt? Ik heb ook wel ergens gelezen dat sommige vrouwen niet elke maand een eisprong heeft, klopt dit?

13. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb geen idee Jomy, ik heb afgelopen weekend ook ovu testen in huis gehaald.
    Ik weet het ook niet van de eisprong.. Zover heb ik me nog ingelezen :)
    Ik denk wel dat je nog kans maakt om zwanger te worden want je zit nog niet in je meest vruchtbare dagen.
    Bij mij was het vanmorgen weer raak, nog meer bloed als de dagen daarvoor. Dus ik denk dat ik morgen ( als het dan nog is ) even de HA ga bellen.

Deel Deze Pagina