Hi ladies, Zonder allemaal te druk te zijn met de gewichtstoename, dat hoort nu eenmaal bij de zwangerschap, hierbij een tabel waarin staat wat de verwachte gewichtstoename is bij je lengte en je gewicht vóór de zwangerschap. Ik mag totaal 14 kilo aankomen en zit nu al op de 8, terwijl volgens zeggen juist de laatste maanden/weken het gewicht snel toeneemt. Nou ja, als het kindje maar gezond is en nog lekker even blijft zitten. Dat is was geldt natuurlijk. Liefs Cindy
Grappig, ik mag 13 kilo aankomen. Zal me zo dadelijk eens gaan wegen want volgens mij zit ik daar al op hihi Ach, na de bevalling gaan we weer Sonja Bakkeren dus ik maak me er niet zo heel druk om.
Ik mag 22 kilo aankomen. Raar eigenlijk aangezien ik pas 4 kilo ben aangekomen (vorige week heb ik me voor het laatst gewogen). Ik was al helemaal blij dat er weer een kilo aanzat, vraag me nu wel af hoeveel ik nog zal aankomen. Liefs, Duveldraakje
ik mag 22 kilo aankomen jeetje dat is schrikken op de vroege ochtend. Nou als over een aantal weken nog zo tegen eten opzie gaat dat niet lukken
ik mag 15 aankomen hihi.. Nou ik zit nu op zo'n 8 kilo denk ik.. nou ik mag hopen dat daar nu nog niet 7 bij komt
Ik mag er 16 aankomen..... ik zie wel, gewoon gezond blijven eten zonder me al te veel te laten gaan.
Ik kijk niet tegen eten op, ik kan eigenlijk alles eten wat ik wil. Ik kom gewoon niet aan. Heel vreemd, maar ik denk dat ik nu wel aan ga komen deze 3 maanden. Ik denk alleen niet dat ik de 22 kilo ga halen, 12 is eigenlijk al voldoende. We zullen wel zien, ik neem aan dat de VK het wel zegt als ik te weinig aankom. @ikke1981 je krijgt gegarandeerd honger, ik kreeg het ook pas na 6 maanden dat ik ineens echt heel veel kon eten. Zolang je maar gezond eet is er niks aan de hand. Zorg er wel voor dat je voldoende eet, dus geen maaltijden overslaan en als je last hebt van misselijkheid eet dan kleine beetjes. Liefs, Duveldraakje
Ik mag ook 22 kilo aankomen Erg veel hoor! Ben nu 10 kilo aangekomen, en vond het al netjes voor mijn doen want ik kwam voor de zwangerschap maar geen kilo bij!
Wat een geinige tabel. Volgens mij zit ik netjes op schema. Ben zo'n beetje 5 kilo aangekomen en volgens tabel hoort dat. Totaal mag ik 14 kilo aankomen. Ik denk niet dat je je moet blindstaren op zulke tabels, maar ik vind het altijd wel lollige weetjes.
Ik heb al zwaar overgewocht, dus ik hoop niet dat ik te veel aan zal komen... als het kindje maar goed genoeg groeit, dat vind ik het belangrijkst..
ik mag 13 kilo aankomen, maar ben de laaste weken 2 kilo afgevallen. ga wel proberen op schema te blijven. met mijn eerste zwangerschap ben ik 16 kilo aangekomen maar toen ik uit het ziekenhuis kwam na de bevalling was ik er al 14 kwijt. met mijn tweede zwangerschap 18 kg aangekomen daar heb ik een jaar over gedaan om alles overtollige weer kwijt te raken kwam zelfs onder mijn oude gewicht . met de derde 16 kilo aangekomen die was ik na een jaar ook weer allemaal kwijt. de gyn of vk heeft trouwens nooit gezegd je komt te veel aan let een beetje op.
14 kilo mag k aan komen dan zit ik op 79 72.68 kg. mag ik wegen in de 6e maand en ik zit nu in de 9e maand met 72 kilo
ik mag ook 13 kilo aankomen.. mooi eindgewicht zal ik dan hebben! argh (100 kilo) hoop daar net onder te blijven... tot nu toe ben ik nog maar 2 kilo aangekomen dus dat valt mee..
Dankje voor de tips. Ik probeer ook kleine beetjes te eten, al staat me dat ook tegen maar goed moet aan de kleine denken en aan mijzelf natuurlijk.
Ik had eerst mijn lengte ingevuld zonder punt (dus 170 ipv 1.70). Toen kwam er ook uit dat ik 22 kilo mocht aankomen. Vond ik veel en toen zag ik dat ik het verkeerd had ingevuld. Kennelijk is 22 kilo de max. Nu mag ik nog maar 9 kilo aankomen. Omdat ik hier vaak 22 zie staan vroeg ik me af of misschien meer mensen de tabel verkeerd hebben ingevuld...
Wauw, ik zit precies op schema! Gelukkig maar Toen ik al las dat er een paar 22 kilo mochten aankomen dacht ik Maar het is een foutje hihi.
Oke dan, nu mag ik dus 14 kilo aankomen. Nog 10 kilo te gaan. Dan weeg ik 70, das nog wel een redelijk gewicht. Weet alleen niet of ik het haal. Liefs, Duveldraakje
Ik mag 14 kilo aankomen. Zit nu op de helft qua zwangerschap en ook qua gewicht dus precies op schema, dat gaat lekker!