29 weken zwanger kindje weegt tussen de 1200 en 1300 gram

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeannet, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai hai mama,s

ik ben gisteren bij de gynacoloog geweest.
    en ons kindje weegt tussen de 1200 gram en 1300 gram dat is goed toch?
    volgens hem berekening kwam het hooftje op 27 weken dus klein koppie het beentje had hij gemeten, die kwam uit op 28 weken en 3 dagen en het buikje kwam uit op 29 weken en 4 dagen dus die ligt weer voor op groei, :confused: bizar hij zeg tdat het goed is dus ik ga er vanuit dat dat ook zo is natuurlijk, hij zegt het buikje bepaald de groei dat is ook wel zo denk ik want de voedong gaat naar het buijkje dus die groeit eerst dan de rest denk ik alles vas veder goed 3 april een bevallings avond dus wel spannend vandaag ben ik dan ook precies 29 weken
    groetjes jeannet :D

2. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Mijn neefje is bij 30,3 weken geboren met een gewicht van 1180 gram. Hij had een kleine groeiachterstand dus dat kan zeker kloppen wat jou gyna. zegt!

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Die kleine van mij had ookz zoiets, weet niet precies de afmetingen uit mijn hoofd maar zijn voetje lag iets voor op de groei en zijn beentjes weer iets achter zijn hoofdje goed en zijn buikje lag ook weer iets voor dus ben benieuwd hoe hij er uit ziet :D

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben vorige week geweest en de kleine ligt erg voor op de groei. Was toen 27,3 weken.

Hoofdje was 28,4 weken
    Buikje was 29,2 weken

Gemiddeld lag de kleine meer dan een week voor.
    Qua gewicht werd de kleine op 1350 gram geschat.
    Dat wordt dus nog wat als het zo doorgaat.
    Misschien een erg grote baby of eerder bevallen.

Britt

5. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    maar dat is alleen maar lekker om te weten dat het voor op groei ligt, dat is in iedergeval beter dan een groei achterstand
    ik ben vandaag 29 weken we verschilen niet veel zie ik dan ben jij op 3 juni uitgerekend?
    ik zelf 29 mei maar het wordt eerder als het goed is met 38 weken ingeleid dus ergens tussen 10 en 20 mei is ze er wel gelukkig ook maar want ik kan niet meer wachten en mijn man ook niet meer

6. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    maar dat is alleen maar lekker om te weten dat het voor op groei ligt, dat is in iedergeval beter dan een groei achterstand
    ik ben vandaag 29 weken we verschilen niet veel zie ik dan ben jij op 3 juni uitgerekend?
    ik zelf 29 mei maar het wordt eerder als het goed is met 38 weken ingeleid dus ergens tussen 10 en 20 mei is ze er wel gelukkig ook maar want ik kan niet meer wachten en mijn man ook niet meer

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    het klinkt wel goed indd!
    Mijn zoontje werdt ook zoiets geschat met 29 weken en was 3160 toen ik met 34 weken beviel.. dus daar zaten ze wel iets naast!
    Zijn buikje was ook groter dan de rest :D
    haha hij had ook een lekker buikje nog steeds zelfs ;)

Deel Deze Pagina