Advies tegen koude voetjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anna71, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Hoi,

Senna heeft overdag slofjes aan maar ze blijft hele koude voeten houden. Wat voor sloffen of schoentjes dragen jullie kinderen waarmee ze warme voeten blijven houden?

Groetjes
    Anna

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft al een hele tijd van die sokslofjes aan en over het algemeen heerlijk warme voeten... Ik weet alleen niet of ze die ook al hebben in die hele kleine maatjes... Ik heb ze bij Prenatal gekocht.

3. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Zoë heeft ook slofsokjes aan en daaronder ook haar gewone sokjes! Ik heb ze bij de h&m gekocht die zijn namelijk lekker hoog en blijven goed zitten, zo houd ze ook nog eens warme beentjes als haar broekje iets omhoog kruipt...

4. Dat is hier ook een probleem, volgens de arts moet je er voor zorgen dat je het stukje net boven de enkel goed warm inpakt

Dus slofsokken over de gewone sokjes of malliootje heen is een goed idee!

5. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    Bij mijn dochter bleven sokken en slofsokken niet goed aan, en tegenwoordig trekt ze zelfs gewoon uit. De oplossing waren "Crib booties" van Teva (dat merk dat bekend is van de slippers). Half hoge laarsjes van een suède-achtige stof, helemaal flexibel, op maat te maken door een klitteband-voetbed (als je ze ziet, begrijp je hoe ik het bedoel, kan het even niet beter uitleggen). Daarin draagt ze sokken en nu houdt onze dochter alles gewoon aan.

Deel Deze Pagina