Advies/tips gevraagd slapen baby 5 weken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mgeul84, 25 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Afgelopen februari ben ik bevallen van onze tweede dochter die nu 5 weekjes oud is.
    Ze doet het allemaal prima, maar sinds afgelopen vrijdag lijkt ze van slag te zijn. Voorheen sliep ze bijna van fles tot fles met een enkele uitzondering. Sinds vrijdag slaapt ze ineens amper meer overdag, vaak één slaapje van fles tot fles en voor de rest max 30/45 minuutjes. Daarna is ze nog moe, maar lukt het niet om te slapen en dan duurt de tijd tot de volgende fles erg lang helaas.
    Sowieso had ze vaak wat moeite om overdag zelf in slaap te vallen, en was het meestal bij mij of papa of in de wandelwagen.
    Ze had ook wat last van (verborgen) reflex, maar dit leek onder controle met leefregels en aanpassing voeding. Afgelopen dagen is ze ook wat meer gaan spugen, dus ik twijfel of ik de voeding moet aanpassen. Ze krijgt nu 120/4 (2 schepjes standaard en 2 schepjes ar), dus bv. naar 1 schepjes standaard en 3 schepjes ar.
    Ondanks dat het mijn tweede kindje is ben ik erg onzeker, vooral over het niet kunnen slapen en onrust overdag. Hoe pak ik dit het beste aan?

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Hier hielp inbakeren heel goed. Dan konden ze zichzelf niet wakker slaan.

Deel Deze Pagina