Dankjewel voor jullie verhalen allemaal ik moet wel een paar dingetjes zeggen hierbij ik maak mijn keuze om niet bij jeugdzorg aan te kloppen na 15 jaar slechte ervaring bij mijn vriend en 7 jaar bij mij. Daarnaast vind ik niet dat je werken met een kind kan opvoeden gelijken qua fysiek.. Ik heb jarenlang moeder moeten spelen voor meerdere jongere kinderen en ik weet dus wat me te wachten staat dit kind is alleen echt van ons en is er 1 inplaats van 3. Maar ja ik merk wel dat er weinig aanbod is met werk zoeken dus maakt het er niet makkelijk op maar ik blijf doorzoeken Maar in iederegeval bedankt voor de tips en adviezen en ga er zeker wat mee doen.
Waarom zouden instanties je moeten helpen? Je hebt een dak oven je hoofd, ook al is het een studentenkamer. Ten mij oudste geboren werd woonden we ook in 1 kamer in een studentenhuis. Ja, dat is klein, ja dat is krap, maar het is echt niet onmogelijk. Uitkering krijg je niet, maar je hebt stufi en je kunt toeslagen krijgen dus blijf gewoon doorleren (en vraag op tijd zwangerschapsverlof), maak je opleiding af en zorg dat jullie allebei werk hebben. Voor advies kun je altijd met Siriz bellen.