Advies uitslag ovulatietest gevraagd!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Angelina92, Jan 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angelina92

Jan 22, 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Hallo Dames,

Ik ben nieuw hier. Ik wil graag zwanger worden, maar ik heb zoveel vragen die ik aan niemand kwijt kan. Vandaar mijn aanmelding voor dit forum!

Ik heb precies een maand geleden mijn implanon eruit laten halen. 19 dagen later werd ik voor het eerst ongesteld. Ik weet dus nog niet precies hoe lang mijn cyclus is. Ik ga maar het van het gemiddelde ongeveer 28 dagen. Nu heb ik vandaag een ovulatietest gedaan. Maar ik kan niet zeggen of hij positief is? Dit resultaat las ik af na 5 minuten. Wat vinden jullie? De eerst test is van de kruidvat en de tweede test is van clearblue. De test van clearblue is niet meer goed hij was goed tot 02-2015. Dus ik weet niet of ik die test serieus kan nemen?

Groetjes,

Angelina

Attached Files:

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Ik vind die van kruidvat er best goed uitzien....... Denk dat je wel rond je piek zit...

3. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,187
    426
    83
    Female
    Brabant
    Bij ovu testen moeten de lijnen minimaal even dik en donker zijn. Bij die van de kruidvat lijkt dat (bijna?) het geval, bij de CB niet. Ik zou vanavond nog een keer testen en voor de zekerheid het vanavond gezellig maken.

4. maryjames

maryjames Bekend lid

Aug 25, 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ik zou ook beginnen met het gezellig maken vanavond!

5. Angelina92

Jan 22, 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ga vanavond zeker nog een keer testen!

6. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    De CB test is een digitale test, deze mag je dus niet zo aflezen en alleen in de houder aflezen (je krijgt dan dus een smiley of een rondje) Je kruidvattest lijkt mij positief. De teststreep moet even donker, of donkerder zijn dan de controlestreep. Ik ben Fan van de clearblue testen, geen gedoe met vergelijken oud, gewoon een smiley geen smiley, ze zijn alleen wel duurder (goedkoopste op bol.com 20 voor 35 euro)

7. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

Oct 21, 2015
    1,241
    25
    38
    Female
    Ik vind de Kruidvat test er goed uit zien! Denk idd rond je piek

8. Angelina92

Jan 22, 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Ik heb vandaag weer een test gedaan en dit streepje was wel een stukje lichter. Dus ik hoop dat ik gister rond mijn piek zat.

9. Angelina92

Jan 22, 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Ik heb sinds 2 dagen ook last van misselijkheid en het komt met vlagen? Ook heb ik een beetje last van mijn darmen. Herkent iemand zich hierin? Hoort dit bij een ovulatie??

Share This Page