Wij hebben een campingbedje overgenomen. Leuk ding, mooi compact, kortom, weinig mis mee. De bodem is opvouwbaar en gaat zoals bij de meeste bedjes om het opgevouwen frame heen. Maar... is die bodem nou gelijk het 'matrasje' en leg je daar dus je kindje op te slapen? Of hoort hier nog een matras op? Alles kan natuurlijk, maar wat is de bedoeling?
Dat is idd het matras. ..al deed ik in het begin zijn ledikant matras erbij. Nu niet meer want dan klimt hij eruit :-D
Je koopt er een los matrasje bij. Die zit opgevouwen in een draagtas, kost rond de 10/15 euro geloof ik.
Oh, dat zijn twee tegenstrijdige reacties Het lijkt me zo hard, dat opvouwbare ding. Aan de andere kant is het ook niet echt fijn om nog meer te moeten meenemen. Ik kan me ook voorstellen dat het misschien verschil maakt of je kleine daar 2 weken lang al zijn slaapjes in moet doen, of even een middagje bij opa en oma ofzo.
Matras Voor Campingbed Grijs | Matras Voor Campingbed | Baby-Dump Zoiets, een ding wat om het bedje zelf heen zit us voor de stevigheid en echt veel te dun.
officieel is dat ding eromheen het matrasje wat de leverancier erbij doet. je kunt er zelf voor kiezen een extra campingmatrasje te kopen. of zoals wij deden het ledikant matrasje erin te leggen ( ik had er een extra)
Wij hebben er ook voor gekozen er een extra reismatrasje bij te kopen. Zo een van Prenatal. Ons zoontje slaapt elke week in het bedje bij opa en oma en we gebruiken het ook in vakanties. Dat vonden we het wel waard
Bij mijn campingbedje zit een matrasje. Dat ding zit om het bedje heen gewikkeld in de verpakking. Het is vrij dun en hard,maar mn kleine slaapt er prima op. Maar maak dat ding ook echt op als een bedje met een molton en hoeslakenttje,dan is het niet zo hard meer... Maar als er niets bij het campingbedje zit zou ik een dun los matrasje kopen hoor!
Je kunt je kind er op leggen. (mijn gastouder deed dat bij haar kinderen). Maar ik zou het nooit doen!! Wat een hard ding. We hebben ook het matras gekocht. Als we hem als buitenbox in de tuin gebruikten dan deden we wel ooit alleen de bodem. Maar toen kon ze al zitten.
Bij ons campingbed zit ook zo'n oprol matrasje. We hebben er een matras bij gekocht. Ik vind het matras van het campingbed erg dun en koud liggen. Wij hebben hem bij de ikea gekocht, voor 12,95 VYSSA SLAPPNA Matras voor babybed - IKEA
nou zoals iedereen al zegt. die bodem is het matras. je kindje merkt dat eigenlijk hoor. als ze in de box liggen is he eigenlijk hetzelfde. dat komt omdat ze nog zo licht zijn. dan volstaat dit. wij hebben wel een matrasje erbij gedaan vond het maar een raar idee.