welke kleur zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.

ik ben bezig met een aanvraag voor een nieuwe rolstoel. mijn rolstoel is echt aan vervanging toe. nu ben ik aan het kijken welke kleur ik zal kiezen. echt alles is mogelijk. op dit moment heb ik een paarse rolstoel. echter gaan wij over een paar jaar trouwen dus misschien is een neutrale kleur beter.

hmm moeilijk. welke kleur zouden jullie kiezen?

ik krijg deze rolstoel: (deze weegt 3,4 kilo dat is echt fijn met tillen, mijn huidige rolstoel weegt 12 kilo! )

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    om de hoeveel jaar krijg je een nieuwe dan ?
    ik zou zelf idd voor een neutrale kleur gaan , maar niet omdat ik over n paar jaar ga trouwen :)
    client op mijn werk heeft een knalrode , die vind ik zo gaaf:D

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb er geen verstand van hoor, maar wat komt er dan in kleur? Alles inclusief de wielen of alleen de bekleding?

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Paars lijkt me mooi...waarom niet hetzelfde? ik zou het ook niet afstemmen op het trouwen ..zwart ,wit?

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou mijn kledingkast induiken en kijken welke kleur er bij mijn kleding past.

Die zilverkleur op de foto past mooi bij zwart/grijze kleding, maar die heb ik niet, dus zou die kleur niet bij mij passen.

6. emje

emje Niet meer actief

ik krijg zo elke 5 jaar een nieuwe. dat is meestal dan ook hard nodig. het frame word dan in die kleur. dus alles behalve de wielen en rugbekleding.

de spaken en de rugbekleding kan je ook in een andere kleur nemen maar die wil ik gewoon zwart en zilver houden.

7. emje

emje Niet meer actief

op dit moment heb ik deze:

(let niet op mijn duffe hoofd ik was een paar uur daarvoor bevallen :) )

8. emje

emje Niet meer actief

dit is mijn basketbalstoel

9. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Mijn zusje heeft de zelfde rolstoel, in het donkerrood, ze had daarvoor een korenbloemblauwe.
    Maar ik zou dan zelf voor de kleur van de 1e foto gaan!
    Ps: de kleur van je basketbalrolstoel is ook erg mooi, lekker opvallend!

10. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind het echt lastig.

Aan de ene kant heb je je rolstoelen in lekkere knalkleurtjes en aan de andere kant heb je een reiswieg in het zwart. Ook voor je bankstellen, de een is blauw en de ander neutraal grijs. Welke vind je het leukst?

Ik zou geen rekening houden met een bruiloft over een paar jaar, maar als dat erg belangrijk voor je is, dan wel. Weet je al welke kleur bruidsjurk je wilt gaan dragen? Welke kleur gaat je partner dragen? Daar een mooie kleur bij.

11. emje

emje Niet meer actief

de bankstellen hebben we niet meer. deze waren van onze studententijd nog haha. we hebben nu een grote zwarte bank. ook zwarte meubels. als we trouwen wil ik een witte jurk en me vriend wil een zwart pak. ik denk dat daar alles wel bij past.

in me kledingkast hangt veel zwart maar in de zomer heb ik ook wel veel kleur. dusja dat is moeilijk. een vriendin van mij vertelde dat ik beter een rolstoel in een neutrale kleur kan kiezen omdat hij anders zo opvalt. mja ik heb zoiets van, het valt toch wel op.

12. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dan zou ik voor de kleur van de eerste foto gaan.

Die zilver kleur past mooi bij zwart en kleur of wit kunnen er ook bij.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik zal voor wit/zilver gaan.
    Past overal bij.

Of misschien als je kleur wilt mint groen, of lichtblauw/grijs?
    Maar dan wel heel erg licht dat je door het grijs net een kleurtje ziet zeg maar.

14. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Misschien ben ik wel heel raar, maar ik zou voor wit gaan. Niet voor je bruiloft hoor, maar ik vind wit echt een kleur van nu. Veel nieuwe auto's zijn tegenwoordig wit, alle gadget die vroeger alleen in het zwart te krijgen waren, zijn er nu ook in het wit etc. Dus waarom dan niet je rolstoel :). En, het kan vrijwel overal bij. Ik zou dan een beetje voor mat-wit gaan, of metallic wit, niet gewoon de standaard hoogglans wit.

15. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou juist denk voor een opvallende kleur gaan. Zilver of paars vind ik altijd wel mooi. Maar ja, ik heb ook veel kleding in die kleur.

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou 'm donkerblauw doen.

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou de verschillende kleuropties eens bij je kledingkast houden en dan kijken wat handig is.
    Zelf lijkt mij een neutrale kleur ook wel het handigste en wit is idd wel een mooie optie, zeker als je dat super/super/hoogglans neemt waarin je momenteel veel nieuwe auto´s ziet...
    Maar weet niet hoe snel je beschadigingen en krassen ook hebt en of het daar dan niet heel snel op te zien is? Dat zou dan weer jammer zijn wel....

18. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Licht- of donkerblauw! Ik vind je paarse ook wel heel gaaf hoor!

19. emje

emje Niet meer actief

ik heb de keuze uit 200 kleuren. in hoogglans, mat, metallic, en zelfs met glitters haha.

ik zat net even te kijken naar gepolijst titanium. (dat schilt wel weer een halve kilo in gewicht) of mat zwart. hmm moeilijk.

20. emje

emje Niet meer actief

ik kan ook kiezen tussen verschillende kleuren spaken namelijk:

Deel Deze Pagina