Nee, niet zo uitgebreid.. wel gewone urine test en CTG en bloeddruk meting.. ook is er bloed afgenomen.. en dat was dus allemaal goed.. Ik wacht maandag af (mits ik natuurlijk meer klachten krijg natuurlijk) en hoor dan wel verder van de verloskundige.. Gelukkig gaat het de laatste dagen redelijk, voel me ook wat beter en vocht lijkt wat minder.. dus we blijven rustig in beweging dat lijkt voor mij te werken op dit moment..
Hou het goed in de gaten meid! Ik had een hoge bloeddruk (150/90) en stond bol van het vocht. Toen hoofdpijn, slecht zien en een week later lag ik op de IC bij 36 weken en ben ik het ziekenhuis niet meer uitgeweest (zwangerschapsvergiftiging met PE). Doe heel rustig aan en ga geen gekke dingen slikken nu met die hoge bloeddruk. Zodra je bandgevoel krijgt om je hoofd of onder je borsten, bel je meteen de verloskundige, oke?
Ik hou het zeker in de gaten.. thanx voor de tips extra! aan je banner te zien is het helemaal goed gekomen bij jou, maar het is een duidelijke waarschuwing.. dus dank je! xx
Hier ben ik wel al vanaf 37 weken gestript. Een poging tot dan, want ze kwam er niet bij, bmh zat nog te hoog. Uiteindelijk zijn er maar 2 strippogingen echt gelukt, maar helaas niet met gewenst resultaat. De avond voor mijn bevalling hebben ze het ook nog geprobeerd maar de verloskundige die er toen was kwam ook niet bij de baarmoederhals. Wel die avond seks gehad, volgende morgen brak de hel los.....(was geen fijne bevalling)
@Aecatz; Jammer om te horen dat je een rot bevalling hebt gehad.. Ik hoop voor je dat deze nieuwe zwangerschap een betere bevalling met zich mee mag brengen.. Als ik maandag gestript wordt ben ik 38wk precies dus weer een week verder, ben heel benieuwd of het effect gaat hebben.. want heb er maar weinig gehoord die met die termijn effect hebben gehad van strippen.. Dus we wachten het af..
Bloeddruk was bij eerste meting 135/95 dus zag de bui al hangen.. maar gelukkig bij tweede meting 130/90 dus ik moet donderdag voor extra controle komen. Strippen is helaas niet gelukt, er is absoluut nog geen opening en dus had het geen effect Het wordt weer afwachten..
Het is weer eens niet anders............. Bloeddruk was nogsteeds te hoog, dus nu definitief overgedragen naar gyn Maandag afspraak en dan waarschijnlijk inleiden inplannen.. Had me er min of meer al op ingesteld, maar baal er toch even heel flink van.. Thuis bevallen mag nu definitief niet meer, dus daar gaat me hele planning Zo zie je maar, niet alles is te plannen.. __________________
Het is zeker niet te plannen inderdaad, maar dat heeft ook wel weer wat toch? En een bevalling is 'alleen' een middel om bij je doel te komen; een prachtig gezond wondertje op de wereld zetten, toch?! En misschien heb je nu in de loop van volgende week je mooie kindje OP je buik liggen ipv er in Zonder hoge bloeddruk had je misschien dan tot week 42 rondgelopen en wie zegt dat bevalling dan spontaan begonnen was?? Wie weet was je dan alsnog ingeleid
haha Mausi, wat een positiviteit Ik moet gewoon even aan het idee wennen, maar natuurlijk blijft het "maar" een bevalling.. het gaat er om dat dit kindje gezond geboren mag worden, dus ik heb het er voor over.. En het is gelukkig heel simpel, er is nu geen andere weg meer.. dus ik moet het hiermee doen.. Gaat vast goed komen!