iemand ervaring met permanent?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tulp21, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik heb vorig jaar eens watergolven laten zetten en zat echt mooi :D
    Nu wil ik heel graag permanent laten zetten (weet dat het niet goed is voor je haren) Ik wil het liefst grove krullen, zoals ik het had met watergolven. Heeft iemand ervaring met permanent zetten en wat vonden jullie van het resultaat?

Ik had dus zo'n krullen en wil ze zoals op de foto ook permanent laten zetten. Ik heb ook een schuine pony die blijft ook gewoon en mijn haarlengte is net zoals op de foto alleen heb ik bruin haar.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb al een paar keer permanent laten zetten en vind het wel fijn
    heb wel een fijnere krul als op de foto ;)
    als je het goed verzorgt blijft het nog behoorlijk lang zitten vind ik :D

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

kvind het alleen klote alshet uitzakt... en je huid moet er ook maar net tegenkunnen.. bij mij bloedde het helemaal en branden dat het toen deed... en tot 1 maand daarna nog allemaal korsten op mijn hoofd, kon me haar nog geeneens meer normaal borstelen.. dus k doe het nooit meer ;)

4. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Nou ik doe het nooit meer! Ik wilde ook een grove krul maar toen het klaar was had ik bijna een kroeskop! En lucky me: het bleef ook lang zitten.. Pas toen het begon uit te zakken vond ik het leuk zitten... Maar goed dit heeft natuurlijk allemaal te maken met het soort haar dat je hebt enz.

5. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb het al een paar keer gehad en ik was er altijd erg blij mee.

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    ik heb het ook een paar keer gedaan, maar dan een fijnere krul!
    ik vond het altijd ideaal!
    geen negatieve ervaringen hier met permanent!

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik ga strakjes eens vragen bij de kapper waar ik toen ook mijn watergolven heb laten zetten. Ben benieuwd.

Ik durf het eigenlijk niet bang dat het erg tegenvalt alleen wil dit al jaren en nu wil ik de stap toch eens gaan nemen :D

Fijnere krul staat bij mij niet weet ik echt 100% zeker. Daar zou ik mij ook niet op mijn gemak bij voelen.

8. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    ik heb het een aantal keer gehad....met wat grovere krullen. Vind het ook heel leuk en het bleef bij mij ook lang zitten!

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb het ook een keer gehad, nog iets grovere krullen als op de foto.Vond het heel mooi, maar het zakte wel redelijk snel uit.Moet wel zeggen dat ik erg veel haar heb.

En ik moest echt elke keer met zo'n diffuser föhnen (zo'n ding voor op je haardroger met allemaal topjes), anders zat het voor geen meter.

Ik denk dat het voor een groot deel aan je haartype ligt hoe het uitkomt. ;)

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad ligt het heel erg aan je haar. Ik heb ook permanent gehad en na 2 dagen was het weer helemaal stijl. Mijn haar is gewoon te sluik/slap op permanent te kunnen hebben.

11. Maia

Maia Niet meer actief

mijn haar is ook heel slap en mij is altijd aangeraden om dan hele fijne krul te nemen. En tot u toe is dat altijd goed gegaan.

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb het ook gehad alleen dan een fijnere krul dan op het plaatje.
    Ik wilde het dus ook zo als op het plaatje alleen waren dat krullers en volgens hun niet met permanent te doen.
    Ik doe het dus nooit meer zo fijn gekruld, leek wel een poedel.
    Nee dan hou ik het wel bij mijn stijle haar.
    Trouwens na 3 maanden heb ik alles er uit laten knippen, was al heel erg uitgezakt.

13. Writer

Writer Niet meer actief

ben naar kapper gegaan om dat te doen , idd grove krullen , toen kappster bezig was zei ze , ik vind heel jammer dat je dat doet ,ikke OH waarom , ze zei je hebt mooie haar ,en je hebt wat slagen van je eigen , als nu hele stuk knip en krul ,blijft weinig van mooie over en gaat je haar ook snel dood aan :rolleyes: opesss ik zei en nuu? want ik wou niet zomaar naar huis haha
    ze zei ik kan het in laagjes knippen , een handtje schuim in , ,krijg je zulke mooie grove krullen , nou dat hebben we gedaan en nog paar plukken blond doorheen , toen ik klaar was , was ik superrrr blij :p had mooie grove krullen door de laagjes gekregen en mooi was het geworden , zo kon ik ook geen spijt krijgen als niet goed was gelukt hahah
    ze zei ook veel mensen hebben hele mooie beeld in hun hoofd hellas kunnen we dat niet altijd waar maken dan krijgen ze spijt

dus tja ligt idd aan je haar miss kan je ook laagjes knippen en zelf met schuim mooi krullen?
    succec

14. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    bij mij dachten ze dat het snel uit zou zakken, kreeg dus een fijne krul. zag eruit als een ontpolfte poedel! na anderhalf jaar was het er nog niet uitgegroeid :cry: heb t toen maar laten ontkrullen. kostte me elke dag een berg wax om er wat van te maken. Ik werd regelmatig nageroepen: Hé GORDON :(

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb een afspraak gemaakt voor 10 jan.
    Ik moet eerlijk zeggen dit zeggen ze ook altijd tegen mij dat ik erg mooi haar heb en ook ik heb slag er in en wat laagjes.
    Alleen helaas kun je bij mij geen grove krullen kneden want zakt meteen uit! en ik kan wel iedere dag met een krultang bezig zijn alleen tja dan ben ik zeker 1,5 tot 2 uur bezig en na 4 uur zijn ze er al weer uit :(
    Zou zo graag krullen onderin willen en ben ook idd bang dat het mis gaat. Stomme is toen ik watergolven liet zetten dat zat zo mooi en bleef 2 daagjes :D
    Ik denk dat ik een gokje waag en dat het wel eenmalig is aangezien het eigenlijk ook slecht voor je haren is.

16. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    (ik ben zelf kapster) en het is verdomd moeilijk om een keuze te maken wat betreft krul..

ik werk zelf ook in een zaak die de vleoistof synchrone gebruikt..(misschien effe google)

17. Niet meer actief

Hier ook een paar keer een permanent gehad. Was altijd super, ook geen last van uitgezakte krullen terwijl ik toch heel zwaar haar heb. Veel plezier alvast de 10e, ben benieuwd naar het eindresultaat!

18. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hier ook permanent laten zetten in augustus
    fijne krul (al wou ik grove) maar zat super mooi

in het begin dacht ik hellup maar als je haar droog is geen poedel gewoon een mooie volle bos en heb ook zwaar haar maar zakte niet uit nu zit het nog goed alleen wel wat uitgroei!

19. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Ik doe het nooooooit meer!

Ik heb een tijd geleden gedaan...Toen het begon uit te zakken begon het flink te pluizen en uit te vallen..!
    Toen heb ik me haar zooo kort geknipt wat ik achteraf helemaal niet wilde...Maar niet anders kon...Ik had altijd stijl haar...Maar nadat ik het kort heb geknipt en nu weer lang is is er er een slag ingekomen.

Me haar verzorgde ik btw wel goed... met haarmaskers en shampoo's speciaal voor gepermanent haar.

Misschien dat het bij jou wel goed uit pakt!

Suc6 ermee!

20. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook een paar keer grof permanent gehad, was er altijd blij mee :) Nu doe ik het even niet meer, want het begon er nogal slecht uit te zien. Nu is het weer helemaal bijgetrokken, dus na de zwangerschap ga ik het ook weer een keer doen :)

Deel Deze Pagina