Hoi meiden, Wij hebben beide een auto, en omdat we in de ene auto meer rijden als de ander besloot ik om een duurdere wat luxere autostoel aan te schaffen en een goedkopere. We hebben in de ene auto een Römer King Plus. Super stoeltje, was snel vast met de gordel. Nu wilde ik net de andere autostoel, Maxi Cosi Priori in mijn eigen auto zetten. Een Ford Ka (het oude model) Wat een onding!!! Ik krijg hem gewoon niet stevig vast, ookal zit hij met de gordel vast, hij wiebelt heen en weer en zit totaal niet stevig. Doe ik iets niet goed? Of is het gewoon een slechte combi? Zijn er nog meer meiden met een Ford Ka en een autostoel??
ik lees mee, heb ook de priori gisteren nieuw gekocht maar vind hem ook niet stevig in de gordel, er blijft beweging inzitten!
Ja, ik vind het echt irritant. Ga van de week eens proberen die Römer stoel erin te zetten kijken of dat wel gaat.
Op zich niet heel vreemd, de gordel van de auto zit in principe los, pas als je hard remt schiet hij in de blokkering... Neemt niet weg dat het vreselijk irritant is. Heb je misschien op de achterbank zo'n voorgevormde zitting? (een deuk voor je billen? ) Dat hebben wij in de bus ook en dan is het stoeltje net te smal om goed op de beide zijkanten van de zitting te staan. Vooral nu met de opvolgstoel van Jelle hebben we er last van. Gelukkig valt hij niet zomaar om als hij erin zit... In mijn auto heb ik dat ook, maar daar is de zitplaats wat smaller en staat hij wel stevig.