ik ben sinds 1,5 week gestopt met de pil. nu heb ik sinds vanmiddag hele heftige buikpijn met steken. het is zelfs zo erg dat ik liever lekker op de bank of in bed lig want het doet echt ontzettende pijn (en ik heb een hoge pijngrens) gisteren had ik ook de huisarts gebeld omdat ik meerdere klachten heb. hun zeiden dat ik met testen moet wachten tot ik over enkele weken ongesteld word, omdat nu de test negatief doet uitslaan terwijl het misschien ook wel eens positief kan zijn. folium zuur raden ze mij wel aan. maar ik heb ook heel veel last van moeheid heb zelfs 1,5uue vanmiddag nog extra geslapen. en dan die ontzettende pijn. op Google kom ik uit op de eisprong. hebben meerdere vrouwen dit wel eens mee gemaakt?
Een eisprong zou je maar effe te horen voelen. Lijkt mij niet dat het dan een eisprong is? Ik weet zelf ook niet of de klachten zo erg kunnen zijn?
ja dat weet ik ook niet. Een eisprong voel je normaal paar uurtjes tot max 24uur las ik op internet. alleen hoe komt de huisarts er dan bij dat t een innezteling kan zijn?
Als je een korte cyclus hebt kan het best innestelingspijn zijn. Dit voel ook als hele nare stekende pijn. Maar kan natuurlijk ook iets heel anders zijn wat er los van staat.
Ik heb afgelopen zondagnacht ook met erge buikpijn wakker gelegen. Ik had erge steken vooral links onderin de buik. Ik kon er niet van slapen en heb tot half 4 wakker gelegen.. Geen flauw idee wat het was.. Maandag was het vaag op de achtergrond nog aanwezig. Vandaag geen last meer. Hoe zit dat bij jou? Laat je ff weten als je meer weet?
ik weet wel dat je voor de pijn een paracetemol mag (geen ubrofen want als je zwanger bent kan dat schadelijk zijn) verder heb ik geen flauw idee wat het is. de een zegt ontpillen, de ander zegt innesteling en weer een ander zegt dat je dan juist je vruchtbaarste dagen hebt
Je bent nog aar net gestopt met de pil. je lichaam doet rare dingen en je bent aan het ontpillen. Je voelt dingen die je normaal niet voelt omdat je er dan niet op let gezien je er nu veel mee bezig bent let je er op en voel je vanalles. innesteling lijkt me wel erg snel gezien je op dag 10 van je cyclus zit (gerekend vanaf je onttrekingbloeding dan) dus dat is veel te vroeg voor innesteling, zou dan hooguit je ei kunnen zijn die eraan zit te komen. heel gek, maar het kunnen zelfs je darmen zijn ! Foliumzuur is beste om mee te beginnnen 4 week voordat je met de pil stopt!
Ik heb diezelfde pijn die jullie beschrijven gisteravond/vannacht gehad.vanochtend was het nog licht aanwezig en nu over. Gemeen stekende pijn, kon niks meer. Heb dit eerder gehad rond dezelfde tijd in mijn cyclus en toen bleek ik zwanger. Heb dus goede hoop Bloeding hoeft niet bij innesteling. Het is sowieso handig om alles in een app bij te houden, dan kun je ook terug kijken of je die krampen vaker hebt.
mijn kalender is heel handig is een roze soort dagboek met een lichtroze/witte bloem erop. ook wel cyclus kalender. Kan je alles bijhouden, wanneer je sex hebt gehad, je temperatuur, houd automatisch je cyclus en je lf bij, geeft aan wanneer je je eisprong moet hebben ik vnd hem ideaal
Cyclus Calender Period Tracker gebruik ik zelf. Deze berekent ook (ongeveer) je vruchtbare dagen, eisprong etc. Erg fijne app
voor Windows Mobile is die niet gemaakt dus ik kan hem niet downloaden. ik kan wel een app downloaden als ik zwanger ben staat per week alles in. en zelfs een weeen timer
Het ontpillen zou bij mij toch wel klaar moeten zijn? En ik snap dat wanneer je probeert zwanger te worden je op de kwaaltjes gaat laten en dus ook meer voelt maar de pijn die ik zondagnacht had had ik zeker ook ggevoeld als ik niet zo met zwanger worden bezig zou zijn.. die steken deden echt veel pijn!
ja dat heb ik ook, nu moet ik wel zeggen dat het eerst ook echt pijn deed met de daad en dat dat gisteren niet zo was. Dat was wel fijn, misschien dat die buikpijn van gisteren wel met de eisprong te maken heeft.
die heb ik niet in huis, maar kan ik natuurlijk wel ff halen. werkt die ook als ik mijn eisprong heb?want als het daarmee te maken heeft zit ik nu op dag 2 van mijn meest vruchtbare dagen, gemiddelt duurt dat iets van 3,4 dagen dacht ik.
Die pijn kan van het groeien van je ei komen, ik heb daar ook elke cyclus last van gehad. Kon soms niet lopen van de pijn. zodra de pijn weg is, was m'n eisprong geweest (bevestigd door ovulatietesten)