advies voor mensen die nog een kinderwagen of maxicosi moeten kopen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door adi, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ouders weten het altijd beter dan de verkopers. Er zijn maar weinig mensen die je op andere gedachten kunt brengen als ze een maal iets in hun hoofd hebben. Iedereen weet zelf het beste wat ze willen voor hun kind, verkopers kunnen daarin alleen advies geven en hopen dat mensen hun verstand gebruiken en tja wat ze ermee doen is aan hun zelf.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    huh? sorry ik ben echt niet dom. Maar er zijn gewoon een aantal dingen waar je pas later achter komt. Veel dingen lijken leuk maar zijn helemaal niet praktisch. En de babywinkels proberen je van alles aan te smeren.

3. adi

adi Niet meer actief

Hier gingen ze met 9-10 maanden over naar de wandelwagen inzet.

Wij hebben een urban jungle duo- tweelingwagen, en een x-adventure enkele wagen.
    Als ik alleen was ging ik met de tweelingwagen en een draagzak.

Toen ze 1 werden hebben we een fietsstoel gemonteerd voor op de tweelingwagen en zo konden ze er alle drie in.

Over dat 'alles willen zien' door een baby van 3-4 maanden. Met die leeftijd vinden kinderen vooral kleuren en geluiden leuk. Als je de kap omlaag doet en de bak ietsje schuin, ziet de baby ook alles, inclusief mama! Een baby weet toch helemaal niet of die naar de straat kijkt of de bomen langs de weg?

4. adi

adi Niet meer actief

Ik vind helemaal niemand dom, maar als je nog geen kind hebt vertrouw je meestal op advies van de winkel. En die zeggen niet zo snel iets hierover.
    Plus dat ik bijv in de babypark een hele parcours heb gezien met allerlei grondsoorten, maar nergens een 'leeftijden-gewicht-lengte-tabel' bij de kinderwagens en kinderstoelen.

Deel Deze Pagina