hallo dames ,misschien is het stom dat ik het hier neerzet maar ik weet gewoon niet wat ik hier mee aan moet dus daarom open ik even een forum. Ik zit best in een onzekerheid sinds 16 juli toen verloor ik wat bloed maar niet heftig en zonder stolsels ,dat heeft paar dagen aangehouden toen hield het even op daarna op mijn ongi dag begon ben ik dacht ik 2 dagen ongi geweest maar normaal gesproken ben ik altijd 4 a 5 dagen elke maand ongi maar gisteravond heb ik galovergegeven zo raar allemaal want normaal ben ik altijd 4 a 5 dagen ongi zo vreemd dus ik weet ook echt niet wat ik hier van moet denken en heb steeds maar pijn in mijn onderrug en veel misselijk en opgezette buik heeft iemand anders hier ervaring mee die mijn hier mee kan helpen of iemand die weet wat het kan zijn alvast bedankt
Ik had al gereageerd in het andere topicje ("op de wachtbank"). Ik zou testen, maar ik denk niet dat je zwanger bent. Ik heb ook wel eens een wat mindere menstruatie gehad en hoopte toen dat het misschien toch iets betekende, maar in mijn geval niet. Het lijkt mij waarschijnlijker dat je nu rond je eisprong zit.