Hallo dames, even jullie deskundige mening... Vorige week de hele week bruinverlies. Ik had afgelopen zaterdag mijn NOD en vrijdag getest met 2v5 KV test. Er kwam een heeeeeeeeel licht streepje. Zo licht, dat ik niet zeker wist of het nou positief was. Zaterdag en zondag was ik ongesteld en gisteren nog een beetje. Maar gistermiddag was het ineens helemaal over. Geen afloop, geen bruinverlies, niets. Helemaal weg! Ook heb ik wel bloed verloren maar geen slijm, zoals gewoonlijk. Dus vanochtend voor de zekerheid nog een test, want we moeten vanmiddag naar onze ferti arts. Weer een schaduwstreepje op de test, maar geen duidelijke streep. De test van vrijdag is nu wel duidelijker, maar of de streep roze of grijs is, kan ik niet goed zien. Heb vorige week wel met onze ferti arts gebeld, omdat we al twee keer een vmk hebben gehad. Dit lijkt dan toch nummer 3, denk ik... Wat denken jullie? Iemand ervaring/advies??? Ik mag eventueel bloedprikken of hcg...
Heb je een foto? En ik zou voor een bloedtest gaan. In bloed is namelijk een zwangerschap veel eerder aan te tonen dan in urine.