11 september was mijn laatste menstruatie. nu ben ik nog steeds niet ongesteld. heb al 2 weken last van soort ongesteldheidskrampen en zeer pijnlijke borsten. normaal zijn me borsten wel pijnlijk rond de menstruatie maar nu is het erger. Ik word hysterisch om dingen , moet huilen om de kleinste dingen en ben erg geirriteerd. zou ik zwanger kunnen zijn? heb maar 1 keer onveilige sex gehad.
Shut up and drive... naar de drogist. Testje halen! We weten niet hoe je cyclus is, op welk moment in die cyclus je onveilige sex hebt gehad... Niets van te zeggen dus. Gewoon testen.
je komt er maar op één manier achter en dat is testen de grootste symptoom is overtijd..ben je aan de pil? succes ermee
mijn cyclus is erg onregelmatig.. ik begrijp ook niet zo goed hoe het werkt met je cyclus. 11 sept was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.. die onveilig ekeer was rond 11 oktober
Hoe onregelmatig? Zit er wel eens twee maanden tussen? Niemand kan er iets van zeggen. Je zult moeten testen.
Dan moet je maar even verder snuffelen op het forum. Over symptomen ga ik niets zeggen. Misschien word je onterecht gerustgesteld, misschien onnodig bezorgd gemaakt. Testen is de enige manier. Laat je het weten? Succes. Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is.
Jup, wij kunnen allemaal wel zeggen of het symptonen zijn of niet, maar een zwangerschaps-test weet meer dan wij allemaal bij elkaar Laat het weten, ben ook wel benieuwd
Vooral als ik al die symptonen lees.. ik heb ze bijna allemaal.. al een paar weken overtijd, pijnlijke borsten, huilen om de kleinste dingen, rugpijn, kramp in me buik alsof ik ongesteld moet worden ( al 2 weken), hoge temperatuur maar toch ijskoud hebben... of het zal wel allemaal toeval zijn. die test zal wel gewoon kloppen toch?
het kan zijn dat je lichaam weinig hsg aanmaakt en dus kan die test het niet aflezen..dan zou ik toch naar je huisarts gaan die kan eventueel een bloedtest afnemen..
ben benieuwd... ik begon eerlijk gezegd al aan de gedachte te wennen dat het zo kon zijn en was best teleurgestled vanmorgen..
rihanna weet je al wat meer? (ik testte met 16 dagen overtijd pas positief voor die tijd 8 keer negatief getest)