Hallo dames, Ik heb eigenlijk nog geen positiekleding nodig maar ik zag op internet bij de esprit een zwangerschapsbroek die afgeprijsd was van 80 naar 30 euro. Nouja, dat is toch altijd leuk aangezien ik sowieso altijd esprit draag...dus heb hem besteld... Vandaag gepast en de bovenrand zit nog wel los maar bij de benen gewoon aangesloten zoals het hoort. De vraag is... als ik hem koop pas ik hem dan nog wel over een aantal weken/maanden... tuurlijk kunnen jullie dat niet zien op deze manier maar hebben jullie al voordat jullie een buik hadden broeken gekocht? En kon je die de hele zwangerschap aan? Of hebben jullie gewacht totdat je echt een buik had? Groetjes maartje
ik kon mijn broeken wel de hele zwangerschap aan, ben ze gaan dragen vanaf 17 weken ofzo....waren van de miss etam.
Ik kocht mijn broeken onmiddellijk omdat ik heel snel een buik kreeg. Waar ik fout ging in mijn eerste zwangerschap. Ik had mijn broeken een maatje groter gekocht met het gedacht van 'ik zal wel nog verzwaren, binnen enkele weken zit hij goed'. Mijn buik is de hele zwangerschap blijven groeien maar op andere plaatsen kwam ik niet bij met als gevolg dat die broek de hele zwangerschap te groot was. Bij een volgende zwangerschap hou ik hier rekening mee omdat dit bij mijn zoontje net zo was, maar da's natuurlijk allemaal heel verschillend van persoon tot persoon. Bij mijn zoontje had ik dan weer een gigantische buik waardoor die buikband niet meer over mijn buik ging, maar had ik een grotere maat gekocht ging die er ook niet overgaan dus dat maakte geen verschil. Ik zou zeggen, begin gewoon nu al te koop en ook in je gewone maat!
Ik had dus dat als ik mijn gewone maat 36 had gekocht dat ie nu te strak zou zitten, omdat ik best wat kilo's (niet alleen op mijn buik) ben aangekomen. Ik ben blij dat ik een maat groter heb gekocht een paar maanden geleden. Dus tja....moeilijk ts.
Ow haha dat is even verschillend...daar was ik al bang voor Ik denk dat ik voor 30 euro de gok maar neem...
Echt precies dit. Ik hen nu twee broeken maat 38 die echt slobberen. Ik hou ze nog even want wie weet groeien m'n kont en benen nog maar ik moest echt s en 36 gaan halen. Ook van shirtjes en jurkjes. Eigen maat halen dus!
Hier ook de ervaring dat je best dezelfde maat aanhoudt. Ook bij mij is alleen mijn buik gegroeid en is de rest min of meer hetzelfde gebleven. En koop niet te veel? Ik die fout gemaakt en heb daar nu een beetje spijt van. Ik had veel winterkleding gekocht die ik bijna niet heb kunnen dragen omdat het zo bijzonder zacht geweest is. Ook heb ik het nogal vlug warm en voel ik me prettiger in een t-shirt. Als ik het opnieuw zou moeten doen, kocht ik een paar goede jeans en shirtjes in alle kleuren om te combineren met jasjes en/of accessoires die ik al had. En een jurkje voor gelegenheden.
Hier niet ik groei rondom dus ook hier grotere maat al moeten kopen omdat m'n andere te strak kwam te zitten.
Vind al heel wat dat ik 10 weken dezelfde broek aan heb ookal wordt hij wat strakker nu Vorige x begonnen bij maat 36 en eindigde in maat 44
Ik zou een maatje groter nemen.. En neem ook lekkere kleding als legging die rekken lekker mee, ideaal op het laatst.
Ik heb voornamelijk jurkjes, ik vind broeken echt niet fijn zitten tijdens de zwangerschap. Dus gewoon even in de winkel uitproberen waarin jij je prettig voelt.
Ik draag nu al leggings en die zitten echt heerlijk. Kun je ook erg leuk combineren. De meeste jeans wat positie mode betreft vind ik helaas niet mooi dat snap ik eigenlijk ook niet. Ben bij prenatal geweest en die heeft weliswaar leuke tunieken en jurkjes maar hun broeken zagen er vreselijk uit.. h&m valt ook wel mee.. pffff hou t maar op de leggings hihi (en ook nog veel goedkoper)
Ook met een beginnend buikje kan een positiebroek al veel fijner zitten! Zodra mijn kleding een beetje begon te knellen heb ik een lijst gemaakt met 'gewone' kleren die ik graag nog een keertje aan wilde en daar setjes mee bedacht. Ik kon nog een hele tijd mn gewone bovenkleding aan en nu nog steeds een deel. Vervolgens ben ik gaan kijken wat ik dan zou missen, voor mij een broek met een leuke print. Die heb ik als eerste gekocht en die draag ik nu nog steeds. Let inderdaad goed op de pasvorm (voor mij gold dat ik op de buik na nog steeds hetzelfde figuur heb, ok en ook wat extra borst). Geleende kleren vind ik toch vaak echt minder mooi zitten dan kleren die ik zelf bij mn eigen figuur heb uitgezocht.
als ik nu nieuw zou moeten kopen zou ik bij de rokken (draag nooit broeken) erop letten dat er in de band geen knoopsgatenelastiek zit. Heb nu bij alle rokken met knoopsgatenelastiek het elastiek losgemaakt omdat het al gruwelijk knelt. Maar moet eerlijk zeggen dat het bij de eerste pas na 35weken ofzo was dat het begon te knellen. Veel dingen die met zowel warm als koud weer kunnen, door kleine aanpassing als shirt lange mouw/vestje erbij qua maat heb ik ook gewoon mijn normale maat aangehouden. oh en ik draag ook nog gewone kleren (jurken, lange shirts) die meerekken, dus zou niet gelijk alles uit je kast halen
Hier draag ik bijna alleen maar leggings met jurkjes en rokjes. Heb 1 zwangerschapsbroek van vorige zwangerschap. Alleen eind vd dag begint die onder m'n buik niet zo lekker te zitten. En band voor m'n buik (vd broek) word eigenlijk te klein. Maar ga niet voor die laatste 14 wkn nog andere broeken halen. Heb vandaag bij Miss etam 2 leggings voor 20 euro gehaald.
Ik draag nog steeds mijn eigen skinny jeans, deze zitten onder de buik en heb er dus geen last van. Verder wel een zwangerschapslegging en een zwarte tregging. Vooral bij de laatste is het fijn als alles meerekt. Dus niet alleen de buikband, maar ook rondom benen etc. Ik hield op het eind bij nummer 1 heel veel vocht vast en zonder elastan had ik dat soort broeken niet aan gekund. Verder heb ik geen zwangerschapskleding. Ik koop het liever een maatje groter en let op wat langere blouses etc. De echte zwangerschapskleding vind ik vaak echt niet mooi voor een meid van mijn leeftijd