Advies. Wel of geen huisdier.

Discussie in 'De lounge' gestart door penseel, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    *Verwijderd* Ik had te snel gereageerd. Penseel heeft haar vertrek al toegelicht, sorry TS :)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wel blijven hoor Penseel, je lijkt me een heel aardig persoon!

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Gelukkig, ik was bang dat het online anders over was gekomen dan hoe ik het had bedoelt.
    Jammer dat je weg gaat.

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ts ik wens je succes bij de keuzes die je gaat maken. Kies voor jezelf en de kinderen. De risico's die je nu neemt zijn inderdaad groot. Tot snel!

5. penseel

penseel Niet meer actief

Het is nu nog niet gebeurt maar het is wachten op de eerste die zegt oneerlijk dit dat zus zo zo vaak gezien hier dan woord je totaal afgebrand terwijl sommige situaties zo complex zijn.

En eigenlijk te privé om hier te behandelen, denk dat er wel meer mensen zijn die iets op hun hart hebben ook iets ( oneerlijks maar het hier gewoon weg niet durven bespreken ) omdat je dan totaal afgebrand kan woorden.

Maar vond wel dat ik het moest zeggen ik ben te eerlijk geweest in dit topic en ik kan het niet aan om mij zelf te verdedigen. Omdat het al zo complex is.

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ha penseel....

ik wil je graag een tip meegeven omdat ik vaak zie dat je aardig moet rekenen om uit te komen.
    Sluit een verzekering af als je een kitten neemt!
    Dieren kosten veel geld denk aan entingen vlooiendruppels, sterilisatie of castratie en dan heb ik het nog niet over ziektekosten.

Heel veel succes en sterkte de komende tijd.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina