Wie kan mij helpen? In juli is mijn spiraaltje verwijderd. Vrij snel daarna had ik alweer een cyclus van 30 dagen. Omdat ik een beetje paranoide werd van de ovulatietesten, hebben we die deze ronde niet gebruikt. Vrijdag of zaterdag was mijn NOD. Donderdag ochtend een hagelwitte zwangerschapstest. Vrijdag veegde ik wat roze slijm af, dus ik dacht dat de ronde voorbij zou zijn. Maar zaterdag geen ongi, en ook geen gebruikelijke lage rugpijn voor de ongi aan. Nu veeg ik constant wel wat bloed af. Maar het is zo minimaal dat een maandverbandje niet eens nodig is. En dat terwijl ik normaal medicijnen slik vanwege een hele heftige ongi. Zaterdag nog een zwangerschapstest gedaan, daar leek een roze waas over de teststreep heen te zitten, maar te minimaal om hem positief te achten. Is dit nou mijn ongi? Kent iemand dit?
hoi , ik zou over paar dagen nog eens keer een test doen als je dan zwanger bent moet er misschien wel een streepje verschijnen of even met de ha contact opnemen
Als je NOD vrijdag of zaterdag was, dan kan je donderdag te vroeg geweest zijn met testen. En misschien was je eisprong iets later, waardoor je zelfs zaterdag nog aan de vroege kant was met testen. Volgens mij verdubbeld je hcg elke 2 a 3 dagen, dus dan zou je morgenochtend toch wel een duidelijkere streep moeten krijgen als je toch zwanger bent. Ik heb trouwens wel eens 4 dagen minimaal bloedverlies gehad (1 inlegkruisje over de dag was voldoende) en dan werd ik alsnog ongesteld, dus het kan ook gewoon zijn dat het nog moet doorbreken bij je. Succes,