hoi dames ik heb even advies nodig ik zou vandaag me nod moeten krijgen heb wel wat buikpijntjes en spierpijn in me benen en wat meer klachten die zowel bij je menstrautie en zwangerschap kunnen horen nu heb ik vandaag getest met een kruidvat test met het plus(nu is dit zoiezo niet mij favo maar die van 5 euro waren weer ens op, en heb einde vande middag getest) nu heb ik nog 3 clear blue digital liggen zou die al resultaat kunnen geven heb weleens gelezen dat deze nogal veel hcg nodig hebben liefs
Allereerst wil ik even zeggen dat een los topc hier niet geopend mag worden. Dit kan je ook bij zwangerschapstesten onder zwanger worden schrijven. Maar zowel kv + als cb digitaal gaven bij mij pas op nod positief aan terwijl de goedkope van kv drie dagen voor nod al positief aangaf. Die anderen hebben echt meer hcg nodig. Succes!
op de clear blue digi staat op de bijsluiter dat ze 25 HCG nodig hebben, net als bijna iedere andere test.. veel mensen denken dat ze meer HCG nodig hebben, waarom weet ik ook niet, want er staat toch echt dezelfde hoeveelheid HCG op het pakje als bijv de kruidvat + test ik teste met de gewone digitale al 4 dagen voor nod positief, dus het kan zeker, vooral omdat je al op je NOD zit.. ik vind de digi juist heel gevoelig.. de kruidvat ( 2 voor 5) gaven bij mij een superrrlicht streepje en de digi was al positief 4 dagen voor NOD kortom, mijn mening is 25 HCG = 25 HCG of dit nu een kv + test is of een CB digi..
bedankt ik had ze nog nooit gebruikt maar had gister negative test dus ik wacht nog maar even ALS er hcg aanwezig is moet het misschien nog even stijgen en ze zijn nogal prijzig dus wil ze niet verspillen maar geen bloed is goed denk ik maar liefs