ovutesten babyboomshop goed of slecht?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by hielko2006, Feb 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Hallo meiden

Ik heb een vraagje hoe zijn jullie ervaringen met de babyboomshop ovulatie testen.
    ik heb ze nu voor het eerst maar er komt maar geen 2de streep terwijl ik vorige cyclussen dus nu al een ei zou moeten gehad hebben ben benieuwd naar jullie mening over de testen.

alvast bedanktr voor de antwoorden

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey knippy,

ik heb nu de 4e ronde babyboomshop testen, zie album voor mijn pos testen....
    maar heb afgelopen ronde een vmk gehad, en de babyboomshop bleef donkere lijntjes aangeven, niet pos maar zo donker als ik ze normaal 2 dagen voor de pos test heb.
    omdat ik het niet vertrouwde heb ik ook sensitest besteld, zie mijn album, deze geven nu al een aantal dagen een pos resultaat.
    heb nu ook voor de 2e dag op rij een pos ovu test met cb digitaal.

is dus sinds deze ronde dat ik het niet snap, andere 3 rondes met ovu testen waren gewoon duidelijk!

3. hielko2006

wat raar dat die testen nu zo raar doen bij je als ik in je album kijk lijkt het de afgelopen dagen allemaal gekunt te hebben.
    vaag heb je wel goed geklust?

als je in mijn album kijkt zie je testen van oktober en waar hij donker is daar heb ik mijn ei gehad maar ja ik teste maar 1 keer per dag nu ben ik meer aan het testen en heb vanochtend eindelijk een licht streepje op de test die ik dus niet hoef te zoeken dus denk dat me ei er nu toch wel aan komt.

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey knippy, wel hebben idd wel goed geklust, dus hopelijk kan het alle kanten uit, maar het blijft idd raar dat ze zo lang pos blijven

5. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Ik vind ze wel duidelijke hoor, knippy misschien is hij morgen wel positief, is je ei deze maand iets later.

6. hielko2006

zeg dat wel hoop dat het goed gegaan is en je lekker op roze mag

7. hielko2006

ze beginnen nu ook donkerder te worden dus me ei is verlaat ja
    gaat me constante cyclus

8. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey knippy, hoop dat je snel een mega knal test hebt!

hier nog steeds positieve testen, zelfs de cb digitale geeft al 3 dagen een smiley!

heb maandag een afspraak bij ha staan, kijken wat die zegt

9. woops

woops Niet meer actief

Ben je misschien zwanger meid, je kan over 3 daagjes testen of je zwanger bent, of klopt je banner niet.
    Heb wel eens gehoort dat ovu-testen ook een eventuele zwangerschap aan kunnen geven.
    Succes.

10. hielko2006

wops dat is een goeie zou best eens kunnen had ik nog niet aan gedacht.
    luukske al een zw test gedaan?

11. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    wops heeft hele mooie voorbeelden van babyboom ovutesten in haar album

12. hielko2006

wops ik kijk nu jou testen en die zijn dus ook nooit vet posi bij mij ook niet maar toch wel een ei
    ik heb gister eindelijk een strepje gehad en vandaag weer niks dus ei is geweest.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd bij wops zijn maar super lichte streepjes te zien..

ik zou dan erg aan mezelf en de testen twijfelen.. normaal is een ovutrest pas positief als je testlijn even donker of donkerder is dan de controlelijn, en dat is hier niet het geval bij deze testen..

14. hielko2006

heb ik nu met de babyboom niet gehad en ook nog nooit met de matcare gehad ik denk net op het verkeerde moment getest

15. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    ik heb ook nooit hele donkere streepjes, als je het totaal plaatje ziet met de negatieve testen vind ik het wel duidelijk.

16. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ja zoals jullie zien, zijn mijn testen ook nooit echt positief geweest.
    Ik heb waarschijnlijk nooit echt de piek kunnen vinden.
    Ik teste altijd tegen 5 uur ivm werk.
    Ik was wel tevreden over de testen, ik haalde wel de positieve eruit zeg maar.
    Maar of dan m`n piek nog moest komen of al geweest was, dat was de vraag dan zeg maar.
    De testen zijn bij mij op en we gaan nu even alles op goed geluk aanzien.
    Dus niets ovu-testen en niets temp. bijhouden.

17. hielko2006

ik heb zelf dus ook nog nooit een klanposi gehad maar toch zeker me ei gevoeld.
    alleen nu met de babyboom is hij maar 1 dag posi geweest de rest allemaal blanco en dat had ik met matcare niet die gaven 2 dagen van te voren een heel licht streepje

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

het is fijner als ze vooraf een licht streepje geven, dan kan je dan al klussen, stel je kan op de positieve ovutestdag niet, dan heb je daarvoor al geklust

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

heb mijn banner even aangepast, door de vmk is mijn ei wrs veel later gekomen, heb donderdag ook de meest donkere testen gehad, cb digitaal waren 3 dagen positief, en nu is babyboom sinds gisteren echt neg, dus mijn ei heb ik donderdag gehad, heb nu ook echt gevoelige boobs, en steekjes in mijn lies, dat heb ik altijd na mijn ei....nu maar hopen dat we goed hebben geklust, en een evt vruchtje blijft plakken

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo dames,

Ik gebruik ook de testen van babyboom en deze blijven negatief bij mij. Ik begrijp er echt niets van en wordt er ook onzeker van!

Heb gewoon een regelmatige cycles dus ga denk maar gewoon temp. volgende maand als het niet raak is deze maand ;)

Liefs esther

Share This Page