goed geklust n.a.v ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mette marit, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mette marit

16 feb 2009
    8
    0
    0
    Hoi,

FF vraagje,

Afgelopen zondagmorgen heb ik een positieve CB ovutest gehad. Nu hebben we vanaf maandag om de dag geklust en zaterdag was de laatste keer. En nu hebben we maandagmorgen geklust.

Dit zou in principe voldoende moeten zijn toch?

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Doorgaans moet je aan de klus op de dag dat je een posi ovutest hebt. Je kan dan op de dag van je ei nog een keer klussen en tot max een dag erna. Met een posi ovutest is het ook mogelijk dat je ei niet de volgende dag springt maar pas de dag daarna (bij posi test ei binnen 24-48 uur)

Je hebt zondag een posi test gehad, dus je ei is maandag of dinsdag gesprongen en je hebt maandag nog geklust.
    Ik denk wel dat je voldoende hebt geklust :) (wel jammer dat je de zondagavond gemist hebt. De dag voor je ei ben je het meest vruchtbaar)

3. Mette marit

16 feb 2009
    8
    0
    0
    Dank je voor je reactie...

ZIjn al bijna jaar bezig, dus twijfel steeds meer of we het wel goed doen

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ja zag ik sorry. Ik had het eerst niet gezien, dus toen ik mijn reactie even terug zat te lezen en jouw vraag nog een keer zag ik dat je maandag ook nog had geklust en toen heb ik nog even snel mijn antwoord aangepast. Waarschijnlijk had je het al eerder gelezen dan dat ik het had aangepast LOL

Volgens mij is het voldoende geweest hoor :)

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd wat kweb zegt :)

maandag een positieve ovutest, dus je ei springt vandaag of uiterlijk morgen..

ik zou vanmiddag/avond nog eens klussen.. wie weet is dat de dag van je ei, of de dag voor je ei..

zaadjes overleven vaak makkelijk 24 uur, dus daarom zou vandaag nog eens klussen, stel je ei springt woensdag

liefs daantje

6. Mette marit

16 feb 2009
    8
    0
    0
    Ik heb zondagmorgen al positieve ovutest gehad, en maandagmorgen voor laatst geklust.

We wachten af!

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoi mette,

ik ben zwanger geworden dordat we toen om de dag ongeveer aan de klus gingen en na mijn positieve ovu test hebben we niet toen DIE dag geklust maar de ochtend erna en daarna en was zwanger! :D wij deden eerst ook zelfde dag als posi ovu test in ieder geval maar hebben dat toen eens toevallig niet gedaan en met resultaat! helaas werd dat een MK, maar je hoeft dus niet perse dezelfde dag van ovu test te doen hoor, wij dus dag ervoor en ochtend erna! Na je posi ovu test komt je ei dag erna of 2 dagen erna, maar 3 dagen erna niet meer hoor (max 48 uur) dus je kluspatroon ziet er perfect uit meid! spannend!

liefs humm

8. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    ik duim voor je!

9. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    Kan iemand het lijsje aanpassen voor mij?

De vorige naam veranderen in Niena en 3 sterretjes aan de pil

10/07/09 controle gyne van de baarmoeder

verjaardag = 20 mei word ik 29 jaar :)

Alvast bedankt!

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb ook vlak voor mijn ei geinsemineerd en op de dag van de ei en ben al over mn data heen haha
    Succes!

11. maghita

maghita Lid

25 mrt 2009
    10
    0
    0
    Hallo allemaal, 3 dagen geleden heb ik een ovu-test gedaan. Uitslag: hoge lh piek gehad en vandaag heb ik weer een ovulatie test gedaan en weer was die zeer positief. 4 dagen een hoge LH-waarde? kan dat? hoelang blijft de LH-waarde in je urine na de ovulatie....volgens de test is de piek na de volgende dag van je ovulatie gelijk weer laag. ik snap het niet , is er iemand die het herkent? graag je reactie ( tussendoor natuurlijk geklust :D )

Deel Deze Pagina