_________________________________________Kan iemand mij advies geven? Ik heb vorige week maandag een pregnylspuit gezet, woensdag een iui gehad. Nu weet ik dat je positief test door pregnyl, maar heb vanaf donderdag toch elke dag getest omdat ik het verloop van de pregnyl wilde zien. De test werd elke dag lichter, maar vandaag (dag 5 na iui) ineens veel donkerder, Bij mijn 1e had ik 9dagen na iui een positieve test, (eerder niet getest) met 5,5 week lag ik al uitgedroogd in het ziekenhuis. Maar zou 5dagen na iui al kunnen? Ik had 2eitjes en een twijfel geval. Verder erg moe, hele opgeblazen buik , buikpijn en last van obstipatie al 3 dagen. Bijwerkingen van pregnyl? Of toch zwanger
Eerlijk gezegd vind ik 5 dagen na IUI wel heel erg vroeg. Denk dat je toch nog even moet wachten en er rekening mee moet houden dat het nog beide kanten op kan...
ook ik vind 5 dagen na IUI wel erg vroeg. De symptomen herken ik van de pregnyl, helaas kun je nog nergens vanuit gaan. Hoop het voor je, maar nog even geduld hebben!
Waarom niet gewoon wachten tot de testdatum? 5 dagen na iui is wel absurd vroeg vind ik... Op zich natuurlijk wel een goed teken als die testen opeens duidelijker worden, maar heel vaak word je alsnog ongesteld. Btw, die baby op je avatar, is dat je zoontje? Wat een mooi kindje zeg!
Ik test ook niet om het al te weten, maar om het verloop van de pregnyl te zien. Vroeg me alleen of hoe hij ineens donkerder kan worden. Ja dat is mijn zoontje, dank je wel!
Ik denk dat je ook nog te vroeg hebt getest, hopelijk heb je over een paar dagen ook nog en goede test! succes met de wachtdagen
Heb je een foto van de testen onder elkaar? Zat er veel verschil in concentratie van de urine (dus hoeveel gedronken avond ervoor, 's nachts naar toilet geweest)? Zoals je zelf ook wel weet is het natuurlijk veel te vroeg, maar ik kan me voorstellen dat als je morgen weer een donkerder testje hebt, je toch gaat hopen.. en ik denk dat dat ook wel terecht is. Ik duim voor je dat dit zo'n heel erg vroege positieve test is..
Ja ik heb een foto, zal hem in mijn album plaatsen. Ben s nachts niet naar het toilet geweest, doe de testen rond 2uur smiddags