Puregon & pregnyl bijwerkingen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maaike80, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike80

maaike80 Niet meer actief

hoi,

Wij gaan binnenkort starten met puregon en pregnyl. 9 maanden clomid gebruikt en de arts vond dit beter, mede ivm aantal kilo's in een korte tijd.

Nou ben ik best wel benieuwd of er meiden zijn met vervelende bij werkingen. Ik weet dat het bij iedereen anders kan zijn, maar toch. Ben zelf benieuwd of het op je psyche kan slaan, ik kan er op de bijsluiter weinig over vinden.

liefs

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik denk dat de vraag of puregon/pregnyl ook effect heeft tussen de oren moeilijk te beantwoorden is.
    De hele mmm is toch uit zichzelf al een behoorlijk emotioneel gebeuren, dus dan is het moeilijk te bepalen waar bepaalde klachten vandaan komen.
    Dat er niet over in de bijsluiter staat zal betekenen dat hier verder niets over bekend is, anders zijn ze verplicht het te melden.

3. maaike80

Bedankt voor je reactie. De arts is overgestapt op hormonen spuiten omdat dit beter zou zijn voor mij dan clomid ivm psychische klachten. Daarom was ik benieuwd of er toch mensen zijn die er wel heftig op reageren. Ik weet nog dat ik voor het starten met de clomid, primolut moest gebruiken, hier reageerde ik heel heftig op, was net een heks, bah. Ik wacht af en zie het wel.

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Volgens mij is dat idd wel bekend van clomid.
    Van puregon had ik de eerste dagen alleen erge hoofdpijn en van de pregnyl denk je elke maand weer opnieuw dat je zwanger bent (zo voelt het)... Niet intrappen dus!
    Wat pregnyl betreft: vooral NIET naar je lichaam luisteren!
    Succes!

5. maaike80

Oke dat is goed dat ik dat weet.

Ik zie aan je banner dat je pas mama bent geworden, wat fijn voor je, veel geluk.

Deel Deze Pagina