tijdens vruchtbare dagen op onhandige plek.. toch klussen? :P

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ros84, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Hi dames,
    manlief en ik willen binnenkort voorzichtig aan gaan proberen voor een 2e kindje, zag alleen dat we in de paar dagen rond mijn - waarschijnlijke- ovulatie een lang weekend weg zijn met mijn familie. Hebben een eigen hotelkamer maar delen die met ons kindje..
    hm..
    hoe doen jullie dat, ook wel eens meegemaakt dat het eigenlijk niet uitkwam?
    vind het ook zo zonde om een maand over te slaan!

2. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ik zie dat je kindje nog heel erg klein is als ze in een camping bed ligt en een hand doek ervoor :D
    zal niemand daar iets van merken denk ik hihi

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Als jullie meisje gewoon lekker slaapt, zou ik gewoon mn gang gaan;)
    Ze is nog zo jong, heeft ze echt niet door (mocht ze toch wakker worden)

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik zou het ook gewoon proberen. En anders even snel samen een toilet als de rest van de familie op het terras zit ofzo? ;)

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    In de badkamer.
    Of gewoon onder de dekens zachtjes als de kleine al naar dromenland vertrokken is.

6. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

En voor je vertrek nog even gemeenschap. Je hoeft niet op het uur raak te schieten he.

7. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Wij hebben hiervoor wel eens een ronde overgeslagen. Toen hadden we nog geen kindje en we gingen met de familie ook een weekendje weg. Het huisje had muren van karton dus no-way dat we het risico liepen dat iemand ons kon horen.
    Vond dat wel heel moeilijk hoor... een maand overslaan. Vooral na al 2 mk'en.

Nu zou ik er minder problemen mee hebben een maand over te slaan. Want we hebben een lief manneke dus zo'n haast is er nu niet meer bij ;) Pas zelfs nog de decembermaand vermeden.... erg he? (alle feestdagen + 5 verjaardagen)

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    thanks voor de reacties.. ja ze is nog klein idd, maar vind het toch een raar idee.. misschien trekken we ons wel eventjes terug als mijn familie met haar wil gaan zwemmen ofzoiets ;)
    vind het zonde om een 'ronde' over te slaan nl

9. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    de dag ervoor klussen , en daar een poging doen idd....

desnoods tijdens het eten? vragen of je ouders alvast beginnen en dat jullie er zo aankomen....

of samen onder de douche.....

als je echt niet over wilt slaan zou dat een optie zijn...

die keer ervoor zou ik ook doen , met geluk leeft het zaad lang genoeg als het er echt niet van gaat komen.....

succes en fijn weekend!!!

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik zou er niet zo'n probleem van maken. Die kleine merkt echt nog niks. Ben paar weken terug op vakantie geweest en we hebben 4 nachten met mijn zusje van 4 op de kamer geslapen. Nou die heeft niks gemerkt, werd nog niet eens wakker.

11. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Wij zaten regelmatig met een kleintje in een hotelkamer. Wij zetten haar bedje eigenlijk altijd in de badkamer (als het past). Voor haar en voor ons veel rustiger. Lijkt me een mogelijke oplossing voor jullie?

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hebben wij ook wel eens gedaan.
    Wij hebben wel eens met de hele familie in een bungalow gezeten en genoeg kamers voor allen behalve de kleine. Nou ik ga niet met de kleine op de kamer,dat wordt niet slapen van beiderzijde en de rest ook niet. Dus toen in de badkamer. Ging prima,alleen plannen met douchen etc,maar dat is geen ramp.

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    thanks voor de tips dames, dat laatste is ook een goeie.. komen net van terug van vakantie (mislukt, maar had andere reden) waar we met beebje op 1 kamer lagen.. ze werd van elk geritsel (bedoel omdraaien in bed bijv) wakker en ik ook van haar.. pfff. het weekendje waar ik het over had ga ik idd ook proberen of bedje ergens anders kan staan :)

Deel Deze Pagina