Ik wil graag even advies vragen. Ik ben alweer een tijdje aan het werk maar deze tijd is alles behalve leuk. In mijn verlof is er een nieuwe directeur gekomen. Tijdens mijn verlof ben ik vervangen (heb een leidinggevende financiƫle functie). De nieuwe directeur loopt helemaal met mijn vervanger weg en ik moet me keer op keer bewijzen. Mijn vervanger vertrouw ik voor geen meter. We gaan helaas reorganiseren waardoor mijn functie komt te vervallen. Er komt wel een andere functie voor terug maar die krijgt mijn vervanger. Het is dus maar de vraag of ik mag blijven. Hij werkt alleen de helft van de tijd en kost 2x zoveel. We moeten flink bezuinigen en overal worden mensen ontslagen of moeten terug in uren. Mijn vervanger mag dus gewoon blijven terwijl hij enorm duur is (interimer). Ik werk trouwens in de kinderopvang. Hij flikt me elke keer wat zodat ik in een slecht daglicht sta. De andere leden van het managemt team nemen het voor me op omdat ik goed me werk doe maar onze directrice ziet dat allemaal niet. Ik heb nu alleen zoveel stress dat ik niet meer normaal kan functioneren. Ik heb constant enorm zenuwachtig en heb een enorm kort lontje. Ik kan niet meer normaal reageren tegen me 2 oudste kinderen. Ik kan gewoon niet meer functioneren, als mensen iets vragen komt het niet meer binnen bij me. Ik durf me niet ziek te melden omdat ik dan helemaal me kansen verpest. Wat moet ik nou doen?