Advies??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shar079, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Ik heb advies nodig.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb ruime tijd geleden aangemeld bij het geboortecentrum. Maar nu paar maanden verder blijkt dat ik zw-diabetes heb. Ik sta onder toezicht van een gynaecoloog en diƫtiste. De kraamverzorgster was vandaag langs geweest voor een intake gesprek, en die vertelde mij dat bevallen onder toezicht van een gynaecologe niet in een geboortehotel kon maar ziekenhuis.
    Ik had voor de zekerheid net de verloskundige gebeld, en die vertelde dat ik medisch ga bevallen en zoiezo in een ziekenhuis.

Maar wat raden jullie mij aan? Ziekenhuis en daarna naar huis (het is trouwen mijn eerste kindje en ik weet vrij weinig over verzorging ect)

of ziekenhuis en paar dagen kraamhotel?

;)

Groeten,
    Sha

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Je hebt een med indicatie? Dan ga je toch in het ziekenhuis bevallen! En thuis krijg je kraamhulp, die leert je genoeg over de verzorging v j kindje. Daar hoef je je echt niet druk over te maken. Je hebt tot tien dgn recht opkraamhulp.

Het is lkr om in je eigen omgeving dit te leren hoor;)

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Persoonlijk zou ik zeggen, bevallen en dan lekker snel naar huis!
    Ik weet niet of je na een bevalling naar een kraamhotel o.i.d. mag.
    Maar de dingen die je daar geleerd worden, leer je okk thuis in je eigen omgeving..

4. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen als je je waardes niet met een dieet onder controle kunt houden en dus insuline moet spuiten, moet je in het ziekenhuis bevallen. Als jij met een dieet je waardes goed kunt houden en uit de groeiecho's komt verder niets bijzonders, mag je gewoon thuis bevallen (of in een kraamhotel). Zo was het tenminste bij mij. Ik ben vanaf 30 tot 35 weken onder begeleiding van het ziekenhuis geweest en mocht daarna weer terug naar m'n gewone verloskundige.

5. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Lekker naar huis na je bevalling. Als je dan nog naar een kraamhotel gaat in je kraamtijd dan moet je daarna thuis nog alles organiseren en weer wennen aan thuis, de kraamhulp thuis geeft je meteen tips en tricks en structuur in je eigen huis en omgeving. Alles wat je dan tekort komt daar kom je dan achter. In een kraamhotel is alles voorhanden natuurlijk....

6. mijneerste1

20 mei 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde ook heel erg graag in het geboortehotel bevallen en daar voor 5 dagen blijven, ik ben toen een kijkje gaan nemen en het ziet er zo lekker gespannen uit, een perfecte plek om tot rust te komen maar helaas moet ik ook in het ziekenhuis bevallen dus heb ik besloten om het niet meer te doen, ik denk dat het wel beter is dat je gewoon naar huis gaat. lijkt me echt verstandig maar ja als je denkt van ik wil daar toch heen, dan moet je doen wat je heel graag wilt.

Deel Deze Pagina