Euhm misschien heel bot maar het ligt toch ook aan jou? Het ligt toch aan jouw onzekerheid? Aan het feit dat jij niet kunt ontspannen? Hij wil jou wel jij hem noet...En die slechte adem werkt natuurlijk ook niet mee maar is niet de reden... Waarom ik dit zeg ? Omdat het ook betekent dat jij niet het slachtoffer bent maar jij juist degene bent die hier iets aan kan veranderen. You've got the power!!! Je wil deze situatie toch niet voor hem veranderen, aar omdat jij zelf wil genieten van de seks?? Wacht dan niet op hem maar onderneem zelf actie!
Snap het heel goed. .. maar echt het helpt als je voor jezelf accepteert dat je hem niet kunt veranderen maar alleen kunt veranderen hoe jij erop reageert. Doe wat je kunt om het te veranderen dan kun je zeggen: dit en dat heb ik eraan gedaan. . En wat heb jij eraan gedaan? Natuurlijk heeft hij ook zijn verantwoordelijkheid in het geheel maar die zal hij zelf moeten gaan nemen en inzien.... dat kun jij niet voor hem doen. . Je kunt hem daarin wel opweg helpen door te benoemen wat iets met je doet en hoe jij het anders zou willen zonder verwijtend te zijn. .
Ik heb net nog eens een keer heel duidelijk uitgelegd, hoe ik me voel, en hoe hij op mij overkomt. Dat ik hem snap, maar dat dit een probleem is van ons samen, en niet van mij alleen. Dat ik er graag samen met hem aan wil werken. Heb relatietherapie voorgesteld maar daar heeft die (zoals ik verwacht had) niet meer op gereageerd. IK kreeg net te horen dat hij spijt heeft van zijn reactie van gister, toen ik me (niet letterlijk) blootgegeven heb. En dat hij er met mij samen aan wil werken. Ik ben heel erg benieuwd hoe. En ik hoop dat hij mij in zoverre op mijn gemak kan stellen, zodat we ons sexleven straks weer op een leuke manier op kunnen pakken.
Ik ben het absoluut niet eens met je man maar vind wel dat er een aantal dingen zijn die je zelf kunt doen. Je zegt ik voel me niet sexy en hij zegt het nooit. Nou volgens mij zegt hij het wel alleen niet verbaal. Hij wil met je vrijen dus wordt overduidelijk opgewonden van jou. Hij zit graag aan je kont en aan je buik dus hij zal er vast heel anders over denken dan jij. Ook al zegt hij het niet dat hij je sexy vind, als hij aan je zit mag je er wel van uitgaan dat hij je wel sexy vind! Dus dat je jezelf niet sexy vind zit tussen jou oren en jij bent degene die daar wat aan kan doen. Wat meer zelfvertrouwen krijgen maar hoe? Dat is voor iedereen verschillend. Voor mij werkt een dagje sauna perfect, als ik dan naar andere mensen kijk en dan vervolgens naar mezelf denk ik oh ik mag er eigenlijk best wel wezen. En natuurlijk lopen er mensen tussen dat je denkt zo was ik ook maar zoals zei, maar als je dan kijkt hoeveel procent van de mensen is wordt je beeld wat realistischer. Zorg dat je zelf lekker in je vel zit, neem af en toe een momentje voor jezelf of ga lekker sporten ofzo. Als seks je pijn doet is dat hoe dan ook niet goed natuurlijk. Je zegt dat je glijmiddel gebruikt, heb je al eens op siliconenbasis geprobeerd of gewoon een ander merk? Siliconen blijft veel langer glad. Ook zit er heel veel verschil in merken. Verder is het belangrijk dat jij het echt wel wilt. Zowel psygisch en lichamelijk. Al jaren zijn de bouquet romannetjes en dat soort boekjes populair en tegenwoordig komen er veel meer spannende boeken op de markt die overduidelijk over seks gaan. Misschien raak je daar wat meer mee in de stemming. Ook goed bedenken waar je zelf opgewonden van raakt, misschien dat je wel veel opgewondender raakt als jij een actievere rol speelt, dus als je hem verleid en verwend voor je over gaat op seks. Of wil je dat hij langer met jou bezig is voor hij hem erin steekt dan kun je hem dat vast wel aangeven. Misschien is het ook fijn als jij bovenop zit zodat je zelf het tempo kan bepalen en als het pijn doet gelijk de controle hebt dat je kunt stoppen, naja stoppen, gewoon iets anders gaan doen. En absoluut niet doorgaan als je iets niet wilt of fijn vind, dan wordt je probleem alleen maar groter. Wat vaak ook werkt, is veel meer echt zoenen over de dag verspreid, dus niet iedere keer een vluchtig kusje maar echt een goeie uitgebreide zoen met intieme knuffel. Liefst ook met tong, maarja, daar zal hij toch echt wat voor met zijn adem probleem moeten doen. Misschien dat hij niet uit zijn mond stinkt als hij bijvoorbeeld iets specifieks gegeten of gedronken heeft en dan je kans grijpen en toch duidelijk aangeven dat je het heel vervelend vind als hij zo uit zijn mond stinkt.
Dit. Door hem af te wijzen, voelt hij zich steeds minder aantrekkelijk.. Dat hij zo reageert is alleen de afwijzing, ik zou ook kapot gaan. Jij zegt eigenlijk continue dat je hem niet leuk/mooi vind, door hem af te wijzen...
Dank je wel. En in je eerste stukje, zo had ik het nog helemaal niet bekeken! Dank je wel, dit doet me goed. fijne tips!
Ik quote alleen jou omdat ik niet weet hoe ik de 3 anderen moet quoten, maar ik bedoel hen ook. (DarkAngel, Krissie en Novaa) Ik vind het een beetje flauw om dit op deze manier in dit topic te doen....
En dan heb je dus gewoon geen idee waar het om ging en was hey gewoon een discrete manier om iemand ope een foutje te wijzen zonder iedereen hier meteen op te wijzen. ..
Ik denk dat het idd van 2 kanten moet komen. Zolang jij niet lekker in je vel zit kan hij wel vanalles gaan doen maar dit heeft dus echt totaal geen zin. Dan komt hij zo op een wit paard aan gegaloppeerd ruikend naar madeliefjes met een zachte zwoele tong van peperemunt en nog wil je geen sex. Kijk eerst heel even in de spiegel en zeg dan "Ik ben LEKKAAAHHH, ik ben LEKKKAAAAHH" Miss werkt het! hihi Oke ik druk het een beetje overdreven uit maar ik meen het wel. Jij kan wel vinden dat je en blubberbuik hebt maar hij vind je nog steeds erg aantrekkelijk anders wil hij geen truucjes op je doen hoor! Ik heb ook een blubberbuik en mooie tijgerstrepen erop maar dat heb ik omdat ik zijn zaadjes in kinderen getoverd heb daarbinnen en heb ons hiermee prachtige kinderen kunnen geven. Dat het pijn doet heeft vaak te maken met vooraf piekeren erover. Probeer te ontspannen, blijf glijmiddel gebruiken en denk niet aan de pijn maar aan je man. Van mij hoeft sex ook niet zo nodig maar ik vind knuffelen met mijn man echt heerlijk en hij vind sex heerlijk, we maken er dus een combi van. Beide blij Hoop dat dit topic je toch een beetje geholpen heeft en begin eerst inderdaad bij jezelf. Hij heeft de (ietwat) botte hint van je best begrepen gisteravond, denk nu even na over wat jij kunt doen hiertegen. Liefs