Best mogelijke advies?

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door nana33, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Beste voedingsdeskundigen,

Na een aantal van jullie reacties te hebben gelezen, heb ik toch wat vraagjes. Vinden jullie dat kant en klare fruithapjes in potjes beter zijn om aan je 10 maanden oude baby te geven dan vers fruit? Vinden jullie het gezonder om een 10 maanden oude baby papjes te geven dan om het volkoren brood te geven of 's avonds een ongezoete melkverdikker? Zo ja, waar baseren jullie dit dan in hemelsnaam op? Er zit toch al meer dan genoeg suiker voor een kindje van 10 maanden in melk en fruit? Waarom dan in hemelsnaam nog meer suiker aan het menu toe voegen?

Ik ben echt een beetje "flabbergasted" na het lezen van sommige van jullie reacties (zie hieronder voor een voorbeeldje, dat ik uit één van jullie reacties heb geknipt). :$:(:(

Een goed menu ziet er als volgt uit:

7-8 uur: Bordje pap van 200 ml opvolgmelk en Bambix Zonnige Ontijtpap Licht Volkoren

10-11 uur: Olvarit Fruit

12-13 uur: fles van 100 ml en een boterham met beleg

15-16 uur: tussendoortje met iets te drinken

17-18 uur: Olvarit Maaltijd + toetje

19-20 uur: fles van 200 ml Bambix Dromerig papje

@Beheer: eerder dacht ik dat het allemaal wel mee zou vallen in dit topic, maar na wat meer gelezen te hebben wil ik toch graag vragen of jullie hier iets aan willen doen. Deze adviezen grenzen wat mij betreft aan het immorele... Wanneer het (voor iedereen) duidelijk zou zijn dat de hier aanbevolen schema's niet de best mogelijke zijn, maar degene die mogelijk zijn met Nutricia producten, zou ik veel minder moeite met deze sectie hebben.

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemiddag,

Dankjewel voor je reactie. Fijn dat je de moeite neemt om dit met ons te delen. Wij zullen jouw opmerking zeker meenemen in onze advisering.

Groetjes,

Anne-Lotte- Nutricia

Deel Deze Pagina