Even een vraagje. Ik hoor zo veel verschillende verhalen. Sex voor en rondom eisprong De één zegt om de dag sex, want anders is er te weinig zaad om het eitje te bevruchten en de ander zegt, rondom de eisprong elke dag sex is het beste... Wat vinden jullie? Wat doen jullie?
Als je om de dag "sext" is de kwaliteit van het zaad beter. Het zaad kan twee tot drie dagen overleven in jouw lichaam.
ja je hoort er heel veel verschillende verhalen over, mijn man en ik kluste eerst elke dag,deze maand doen we het om de dag mischien dat dat eens werkt ik denk zelf dat om de dag het beste is succes! groetjes mounia
ja ik weet het ook helemaal niet meer, wij probeerden al alles om de dag , elke dag en dan zelfs eens geprobeerd om 5 dagen voor de eisprong niets meer te doen en dan de dag zelf alles geven! dus volgens mij is het juist geluk hebben
Wij doen het om de dag, omdat de zaadjes 2 tot 3 dagen blijven zitten. Zo zitten we dus altijd goed lijkt mij
Hallo Wij deden het eerst ook elkedag,maar geen enkel resultaat We proberen het nu om de dag tedoen hopen dat dit resultaat geeft en we beginnen nu ook 8dagen na me menstruatie tot een week naar me ei,dit omdat je nooit precies weet waneer je ei plaats vindt het kan eerder maar ook later wezen dan 14 dagen na je menstruatie vandaar nou ik wens je heel veel succes en kluse!
Er zijn hierover al een heleboel topics Daarin komt eigenlijk altijd uit dat je het beste om de dag, of om de 2/3 dagen sex kunt hebben voor (rondom) de eisprong. Als je iedere dag sex hebt, kunnen er niet voldoende zaadcellen worden aangemaakt (Ze hebben zeg maar wat tijd nodig om 'bij te komen' )
ik heb gelezen dat er minimaal 24 uur tussen de lozing moet zitten. Als er minder tijd tussen zit gaat de kwaliteit achteruit.
Wij doen het om de dag, had ook gehoord dat het beter zou zijn en dan zou het nog beter zijn om het 's morgens te doen... Dus hoop dat het deze maand weer raak is LIEFS nony