Advies?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nannie, Nov 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Ok we hebben besloten :D
    ik moet het, hoe moeilijk het ook is, even laten rusten.
    Dus we wachten tot volgende week. Als het niet goed is dan is dat dan ook nog zo en als het wel goed is hebben we idd een stukje zekerheid meer doordat het dan verder is!

Jullie hebben met elkaar de antwoorden gegeven waartussen ik heen en weer werd geslingerd in mijn hoofd!
    Het heeft me nu zeker geholpen met mijn beslissing! :D

Dankjulliewel!

Liefs Nannie

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Succes!

3. Niet meer actief

veel succes nannie!en mocht het je toch teveel dwars blijven zitten kun je altijd nog ietsje eerder een fspraak maken

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Veel succes met wachten dan! Laat je het nog even weten hoe het was? Tot die tijd maar er vanuit gaan dat het goed zit, je zorgen maken kan altijd nog als het nodig is (makkelijker gezegd dan gedaan, maar het proberen waard).

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Vandaag kreeg ik bij afvegen lichtroze bloed. dus gelijk gebeld en moest ook komen.
    Kreeg een echo het was eerst zoeken uiteindelijk vond ze een klein rond vruchtzakje van ongeveer een cm. Dat zou betekenen dat het dus niet 6 of 7 wk is maar ongeveer 5 wk. Of als tweede optie dat het niet goed is en het dus weer niet groeit.
    We moeten volgende week terugkomen ze zei op het laatst nog wel drie keer dat ze dacht wel een dooier(!?) te zien in het zakje maar das dus afwachten.
    Dit gaat een hele lange week worden dat weet ik wel...

6. Niet meer actief

ik heb net zo'n rotsituatie,lees mijn topic over innesteling e hoelang zwanger dan

7. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik zou ook nog een weekje wachten.. dan heb je meer duidelijkheid dan je zult krijgen als blijkt dat je minder ver bent dan je nu verwacht.. want ook daar wordt je dan weer onzeker van.. het is wat he dat onzekere.. als je straks een goeie echo hebt gehad dan maak je je wel weer onzeker over iets anders.. haha.. zenuwslopend vindt ik het soms.. maar meid ik wens je veel succes! en ik zal voor je duimen dat alles goed is en je straks een mooi kloppend hartje mag horen!

8. GhitaThakoerdin

ohw ik had de tweede pagina niet gezien.. he meid wat vervelend! wel zou ik je wat willen zeggen.. ik heb met 5,5 week ook een echo gehad en toen was er nog maar net een klein vruchtzakje te zien.. verder nog niets.. je kon trouwens ook vragen om een hcg onderzoek.. dan testen ze de waarde van je hcg hormoon en een paar dagen later weer en als ie dan verdubbeld is dan is de zwangerschap intact..

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Ik lees hier idd meer dat het met 5 a 5,5 week normaal is hoe het er bij ons uitzag. Hoop maar dat het volgende week gegroeid is, hcg testen zegt me eigenlijk niet zo heel erg veel wil het toch liever met eigen ogen zien...

afwachten dus :oops:

Liefs Nannie

10. GhitaThakoerdin

hallo nannie..

Tuurlijk wil je het met eigen ogen zien.. maar de hcg test geeft aan dat je wel degelijk zwanger bent.. alleen weet je dan nog niet of het vruchtje zich genesteld heeft in de vruchtzak.. dus jah ik snap je wel.. ik hoop voor je dat het goed zit.. en idd met 5 of 5,5 week is er vaak alleen nog maar een vruchtzakje te zien.. dat wordt idd afwachten..

Share This Page