hi mama’s Had al eerder een topic geplaatst maar denk ik plaats even een nieuwe. ik testen 2 feb heeel licht postief, nu voor het laatst 5 feb getest in de ochtend en vanmorgen weer.. De vk denkt dat ik 4+1 ben, (nav cyclus 35 dagen) en ik denk 4+3 (positieve ovu test 19 jan, dus ik denk cyclus van 33/34 dagen) Foto net gemaakt van alle testen.
Je testen lopen toch mooi op! Zou me nu niet zo aan het termijn vastpinnen: zelfs als je 100% zeker bent van je ovulatie kun je nog vooruit of teruggezet worden bij je termijnecho. Je weet namelijk nooit wanneer de innesteling geweest is. Voor nu ziet het er in elk geval mooi uit. Gefeliciteerd!
Waar ben je precies onzeker over dan? Hoe ver je bent? Of de oploop van de testen? Je bent in ieder geval zwanger en ze lopen mooi op! Gefeliciteerd
Dank je wel dames. Over de oploop van de testen, had verwacht dat die van vandaag donkerder zou zijn maar misschien maak ik me Wel druk om niks dus zo te lezen. In voel me ook totaal niet zwanger, meer onrustig zelf, beetje gevoel alsof er iets is wat niet goed is
Je onzekerheid is helemaal niet nodig hoor. Super oploop. Nu stoppen met testen en proberen te genieten van het prille geluk!
Ik begrijp je onzekerheid, maar dat is nergens voor nodig hoor! Je testen zijn prachtig. Precies zoals het hoort. Na je eerste echo kun je vast wat meer genieten en dingen loslaten
Ja geen zorgen maken hoor, hartstikke mooie oploop. En die aantal dagen maakt niet uit idd. Nav de eisprong zou ik morgen pas 19 weken zijn, maar bij de termijnecho gaan ze uit van een meting en dus ben ik nu 19.2, maar ja 3 dagen maken echt niet zoveel uit Gewoon genieten en niet meer testen!