https://www.chocoladebezorgd.nl/chocolade-cadeau/gelegenheid/geboorte-chocolade-gelegenheid/ Ik had eerst een doos voor mijn ouders besteld (maar dan de ‘bos bloemen’ versie met alle smaken) en dat was zo’n succes, dat ik voor mezelf ook een doos heb besteld. Oh my, basisfout was dat . Die bonbons zijn zoooo lekker, dat ik nu al een excuus aan het bedenken ben om weer een doos te bestellen. Daarna nog de geboorte bonbons besteld voor mijn vriendin. Ze was er ook erg blij mee
niet alles gelezen (wel de waterstofperoxide tip, die zoek ik nog wel ff verder uit, heb t standaard in huis namelijk voor vlekken) post.nl app vind ik wel een aanrader, dhl en aanverwanten krijg ik vaak een melding van maar post.nl dus niet. nu weet ik wél wat er komt. (enveloppen etc wordt gescand) Duurt wel een paar dagen omdat je een code krijgt per post.
Onze banketbakkerij hier in de buurt verkoopt soort gelijke. Als mijn logeer puber er is mag hij vaak een doosje bonbons of wat macarons kiezen Ze zijn inderdaad erg goed te doen
Honden leren lezen gaat wellicht wat lastig . Maar... Ik vraag me wél af waar al die hondeneigenaren nu zijn die het regelmatig over het opvoeden van honden hebben. Of is het echt normaal dat honden de post opeten? Ik ken meerdere hondeneigenaren en heb echt nog nooit gehoord dat de post niet veilig zou zijn voor een hond.
Volgens mij werd het verstuurd per post en kwam het via de brievenbus. Dat heet dan 'post'. En als je een hond leert om van de post af te blijven, zal het dus ook van brownies afblijven.
Ik denk dat menig brave hond dat even vergeten zal zijn als er ineens een pakketje ligt met een heerlijke geur en geen baasje in de buurt die je even helpt herinneren.
Ik heb een keurig opgevoedde hond die heel snel last geeft van stress en verlatingsangst heeft. En met stress/verlatingsangst kunnen zelfs de best opgevoedde honden nog dingen slopen en dat heeft NIETS met opvoeding te maken Mijn hond sloopt zelden wat, behalve wanneer hij meer stress heeft. Hier zit de gangdeur dan dus ook op een kier zodat hij o.a. niet bij m'n post kan komen.
Ik heb nog nooit een hond geleerd om van de post af te blijven. Honden hebben (vaak) geen enkele interesse in papieren enveloppen. Zit er iets lekker ruikends en eetbaars in dan is dat opeens iets heel anders natuurlijk.
Vind ik niet, tegenwoordig kan er zoveel verstuurd worden en voorgaande jaren ook al bijv van de postcode loterij of chocoladekaarten. Ik heb geen honden en zelfs ik weet dat... dus vind dat het eigen verantwoordelijkheid. Net als evt de brievenbus dichtplakken ivm vuurwerk met oud en nieuw als je er niet bent. Je vraagt er niet om maarja het kan....
De honden die ik ken renden allemaal als een gek naar de brievenbus als de krant bezorgd werd, dus ik zou juist zeggen; honden hebben vaak interesse in kranten en papieren enveloppen
Ik denk dat het meeste al gezegd is. Maar nu je weet dat niet iedereen rekening houdt met jullie honden is het misschien toch een slim idee om een brievenbus voor aan de gevel te kopen. Dan kan je dit in het vervolg niet meer krijgen. Ik hoop verder heel erg dat door dit gebeuren de werksfeer van je man niet teveel verziekt is. Dat je dit aangeeft bij de werkgever op een vriendelijke manier dat snap ik nog. Maar geld eisen is echt van de zotte.