Kan wel, ik was gestopt met de pil, kreeg ontrekkingsbloeding en een dag nadat dat weg was ben ik zwanger geworden.
Adviesje van mijn kant: - wacht ff je eerste menstruatie af - geniet samen van de spanning die deze leuke nieuwe stap in jullie relatie geeft - ben nu nog niet te veel bezig met timen en testen van je ovulatie en seks, dit haalt alle leuke spanning er uit en geeft ook gelijk veel druk bij jullie beide - geef jezelf de tijd om te ontpillen en om je lichaam een beetje te leren kennen (gemiddeld duurt dit een half jaar geloof ik) Veel plezier
Geen idee, hadden eerst nog het idee dat ik door de pil heen zwanger was geraakt dan, maar na alles uitrekenen klopte het precies.
Haha dat oud sperma verhaal liet me ook lachen Je hebt al genoeg adviezen van de ervaren dames gehad! Ik wilde alleen nog toevoegen dat de early sensitesten mij heel goed zijn bevallen
Ja dat besef ik mij ook heel goed. Dat snap ik wel, dat dit soort verhalen je jaloers maken, ik voelde me ook naar vrouwen die zolang bezig zijn schuldig, als ze vroegen hoelang het heeft geduurd.