Hoi allemaal ik heb even een raar vraagje! Normaal heb ik zo ongeveer een week voor mn ongesteldheid erg pijnlijke tepels, Nu moet ik tussen de 5e en de 10e ongesteld worden maar heb helemaal geen pijnlijke tepels. Iemand ervaring hiermee? Met eventuele zwangerschap?
Bij mijn zwangerschap heb ik totaal geen last gehad van pijnlijke tepels. Ze hoeven dus niet pijn te doen als je zwanger bent. Het zegt denk ik daarom niet zo veel dat je er geen last van hebt. Om jezelf niet gek te maken kan je het beste niet te veel focussen op kwaaltjes die je wel of niet voelt, hoe moeilijk het ook is.
Het zegt helaas helemaal niks. De ene keer kun je heel anders op hormoonmedicatie reageren dan de andere keer en dat geldt ook voor zwangerschappen. Succes!
Ben ongesteld geworden, had ook niet verwacht dat ik zwanger zou zijn, want ben al 6 jaar bezig en nooit zwanger geweest. Ik schrok heel erg om het fijt dat ik zinds vorige week antibiotica slikte! Maar heel erg bedankt voor de reacties!!
Balen, het is toch weer een teleurstelling. Vooral omdat je al zo lang bezig bent. Ben je al begonnen met en behandeling of begin je daar niet aan? Het heeft bij mij ook 8 jaar geduurd voor ik zwanger ben geworden van m'n dochter. Misschien dat je hier wat aan heb. Probeer moet te houden, hoe moeilijk het ook is.
Ja heb 6x iui gehad zonder resultaat! Intake ivf gehad en 27 maart krijg ik t horen wanneer ik mag beginnen met spuiten voor ivf! Begin de moed wel een beetje te verliezen moet ik eerlijk zeggen!
Babytjuh enorm balen. Veel succes in je nieuwe traject, dat het maar snel raak mag zijn! Helaas helpen symptomen vaak niet bij het achterhalen van een zwangerschap omdat we in onze eigen gekheid of door ziek zijn er altijd wat kunnen krijgen... (Zegt een expert hierin )