brio treinen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sweetlakecity, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Met de sint komt mijn oude brio treinbaan van de zolder :D:D leuk leuk maar...ik zou het graag willen uitbreiden.
    De sint heeft een bedrag gezegd waar ik zo iets mee kan kopen. Alleen ik zie nu dat er electrische brio treinen zijn. Helemaal hip dacht ik zo. ;) alleen die prijs:$ 1 treintje al 30 euro! Bestaat er een "nep" merk die er wel op past maar met een schappelijk prijsje?:p

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    kijk even op limango die hebben nu Brio sets in de aanbieding zodat je een set hebt voor 30 ipv 1 trein.
    Je moet wel even aanmelden (maar ze geven deze week de prijsvraag weg op zw dus neem aan dat het wel goed zit)

3. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie geen speelgoedwinkel voor houten speelgoed in de buurt? Die hebben vaak ook merkloos spul dat gewoon op Brio past en wat vriendelijker geprijst is. Mijn zoon is dol op Thomas de Trein en heeft daar wel wat van maar het meeste is toch aangevuld met merkloos. Ik ga volgende week in ieder geval even kijken bij De Tondeldoos in Doetinchem, die heeft een flink assortiment. met z'n verjaardag kreeg zoonlief een dubbele brug, die van Brio kost €30 wat de merkloze doet weet ik niet. Denk niet dat vriendin dat er aan uit gegeven heeft gezien dat hij nog een treincadeautje van haar kreeg.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Er zijn heel veel B-merken te vinden. Ik zou beginnen op internet, kun je ook mooi alles vergelijken ed. :) Op houtenspel (met bekende voor- en achtervoegsels) staat bv. een elektrische locomotief van Eichhorn voor 14 euro.

Deel Deze Pagina