Mijn zoon is nu bijna 7 maanden. Steeds na de voeding spuugt hij! Niet alleen met boeren maar ook tussendoor veel. Soms borrel het alleen wat op en slikt hij het weer door. Een poos later komt er wat zurige spuug uit. Dit gaat soms door tot de volgende fles! herkent iemand dit? Hij krijgt pepti, koemelkallergie is nooit bewezen, maar hier regeerde hij beter op vandaar! Gaat het spugen ooit weg????? groetjes floor
hier precies hetzelfde. Mijn zoontje krijgt zantac. Maar als ie fruit op heeft, of groente of een slokje water moet ik hem echt optillen en tegen me aanhouden om te gaan boeren anders weer spugen. Ik moet wel zeggen dat het beter gaat met de vaste voeding maar regelmatig als ie aan het spelen is, zie ik het maagzuur ook uit zn mond lopen.
hier is het pas sinds een tijdje voorbij, geen koemalkallergie, geen zantac helmaal niks ze heeft het gewoon, gelukkig nu dat ze genoeg bijvoeding krijgt is het weg!! Hier ging het niet weg het is even volhouden want leuk is het niet!!!
Mijn dochter heeft dit ook heel erg gehad. Inderdaad ook zantac gehad tegen maagzuur en pepti omdat ze heel veel krampen had en men dacht aan een allergie. Intussen is ze 4 jaar. Buikpijn heeft ze nog steeds en ze wordt sinds kort daarvoor behandeld voor een osteopaat. Het spugen is vanzelf minder geworden bij vast voedsel en zittend eten. Ik denk dat de combinatie maagzuur en spugen heel vaak samengaat.
Mijn zoontje heeft daar ook heel veel last van, We hebben ook alles geprobeert,johannesbroodpitmeel,Na het eten lang rechtop houden , speciale flessen tegen het spuggen. Toen ben ik met hem op advies van een vriendin die daar ervaring mee had naar een osteopaat geweest en het is nu drastisch minder geworden! Af en toe nog een mondje. De behandelingen waren wel geen pretje voor hem maar na 2x was er wel al verbetering! Hij heeft 3 behandelingen gehad in totaal!
Hier ook, idem.. Het wordt iets beter, maar er zitten dagen tussen dat ik denk, zou het geen reflux zijn? Hij lijkt er verder totaal geen last van te hebben ( gelukkig) Dat is denk ik onze motivatie om het niet verder uit te laten zoeken