mijn meisje krijgt nu best wel lang haar en ik ben eigenlijk van plan om met haar naar de kapper te gaan, nu vraag ik me af moet je voor die paar haartjes die eraf moeten het normale tarief betalen of gelden er voor kinderen andere tarieven? ik vind het eigenlijk belachelijk om zoveel te moeten betalen, ze hebben er amper 10 minuten werk aan denk ik. wat is jullie ervaring met het laten knippen van jullie kleintjes?
De eerste keer pieken bijwerken was hier gratis. Nu wordt hij gewoon helemaal geknipt en betaal ik € 14,--. Maar ze zijn er ook wel de gewone tijd mee bezig.
Hier ook ongeveer 10 tot 15 euro (thuiskapper en bij de kapperszaak) Ik doe het bij mijn zoontje ook weleens zelf en dat gaat goed,mocht het echt mislukken of warm weer zijn gaat de tondeuze erover. Hoor van veel moeders in mijn omgeving dat ze de meisjes 1 x naar de kapper laten gaan en dan een beetje de boel zelf bijhouden om de kosten te sparen ivm het ook duur vinden voor die paar haartjes
Hier de eerste keer kapper kostte 10 euro. Ze zijn nog geen 5 minuten bezig geweest met die paar sprieten, maar was veel te bang om het te verpesten.
ik moest elke keer 15 euro betalen ook de eerste keer moest laatst zelfs 15 betalen toen ze het niet konden afmaken omdat het meisje nerveus werd
Met onze oudste kids ging ik de eerste twee jaar meestal naar m'n tante, die ook goed knippen kan. Daarna ging ik naar de kapper, waar je inderdaad het volle pond moet betalen. Jesse heb ik nu al twee keer zelf geknipt, hij heeft krullen, dus je ziet absoluut niet dat het misschien wat scheef is.
Heb je niet iemand in je omgeving die kappersopleiding heeft gedaan en even die piekjes eraf wilt knippen?
Bij onze kapper is alles knippen 7 euro en alleen haar pony iets van 3 euro. Is een gewone kapper in het winkelcentrum hier, ik heb geen idee wanneer het duurder wordt. Haar pony laat ik elke maand doen (durf het (nog?) niet zelf) en de rest als het wel erg ongelijk wordt, maar liever niet te vaak .
ik heb mijn dochter 3x zelf geknipt, en afgelopen week ben ik een keertje naar de kapper geweest (11euro). Maar ben niet van plan het eerst komende halfjaar weer voor haar naar de kapper te gaan.
ik mag altijd voor 5 euro naar de kapper. normaal kost het 9 euro maar omdat ze tot nu toe nog zo klaar was met alicia mag ze voor 5 euro. heel aardig en hebben dit zelf gewoon aangeboden, 9 euro vond ik nog niet te veel. ze zit dan zelfs in een speciale kinderstoel, krijgt gekleurde gel in en smult van een heerlijk koekje. super service dus
Vandaag met levi naar de kapper geweest..en 15 euro...toen hij nog geen 1 was was het 10 euro... Ik vindt het best prijzig. (ze halen alleen de tondeuze er over heen, denk dat ik er zelf een ga kopen) Thuiskapster heb ik wel, maar kan op het moment niet.
Ik vroeg me precies het zelfde af, Cailtin is nu bijna zes maanden en haar pony komt al in haar oogjes en zelf knippen zie ik niet zitten, maar moet je daar voor niet naar een speciale kinder kapper.