Misschien super dom, maar we hadden heel lang op een monteur gewacht en al die tijd stond onze nieuwe douchecabine in de verpakking op zolder. Nu zit er dus een beschadiging op en kan ik de bon nergens vinden. Volgens de winkel waar ik hem besteld heb, is deze niet bij hun besteld en tja ik heb dus geen bon.. Nu heb ik het merk zelf gemaild en volgens hun is het poedercoating en hebben ze dus geen lakstift. Hoe zouden jullie dit oplossen/weg werken?
Maar dan zit je waarschijnlijk met kleurverschil. Het is een klein plekje (de verpakking zat daar te strak dicht gesnoerd)
Kun je ook niet via een bankafschrift of zo aantonen dat je een betaling aan de betreffende winkel hebt gedaan en dat ze zo wat terug kunnen zoeken?
Is het roest?? Mss met wat cola weg te krijgen? Een doek gedrenkt in cola paar uur erop laten liggen Of zout met limoen of citroensap??
nu heb je ook kleur verschil. Je moet het sowieso behandelen. Als je een roestplek open laat in een natte ruimte zal dit niet mooier worden. Daarom zou ik als je hem niet kunt ruilen behandelen met hammerite, eventueel daarna het behandelde stukje met de goede kleur witte verf overschilderen. Het zal nooit precies egaal worden of net zo strak.
Het merk is nu voor ons aan het zoeken naar onze gegevens. Want de winkel die zegt dat we het niet bij hun gekocht hebben moet het wel bij hun ingekocht hebben en er zit twee jaar garantie op. Hopelijk komt daar wat uit. De betaling was via klarna of afterpay