Het is bijna zo ver.. mijn verlof start komend weekend, nog 1 week werken. En wat kijk ik er naar uit! Lekker aanrommelen en relaxen. Vriezer volstoppen met maaltijden, babykamer afmaken en ook series kijken onder een dekentje op druilerige dagen! Iemand suggesties? Liefst gewoon wat luchtigs en geen moeilijk te volgen harde misdaad oid, dat vind ik leuk om samen met mijn man te volgen. Zag net The Politician voorbij komen. Is dat wat? Op mijn lijstje staan nog The Originals verder kijken, Élite seizoen 2 en Peaky Blinders (maar dit kijk ik samen met mijn man). Verder vind ik leuk: Gossip Girl, het foute Yummy Mummies, Modern Family, wat luchtige tienerseries, Frikjent, Safe, Bodyguard.. wie O wie? Geen 8 seizoenen van 24 afl please. Daar krijg ik het spaansbenauwd van!
Working moms Jane the Virgin Gilmore Girls How I met your Mother Once upon a time Kijkt allemaal lekker weg geniet van je verlof! Heerlijk
Oeh ik lees even mee. Ik ben momenteel ook een beetje inspiratieloos. Ik vond The Good Wife wel lekker wegkijken.
Geen Netflix maar je kan tot 12/11 ook gratis Disney+ kijken hè . Heerlijk luchtig. Op Netflix heb ik laatst Gossip Girl opnieuw gekeken. Ook leuk.