Ik wil graag een ander kapsel....

Discussie in 'De lounge' gestart door BeertjeY, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Hai,

Ik wil graag een ander kapsel. Heb het nu iets over mijn schouders hangen, beetje in laagjes, soms de scheiding in het midden en soms de scheiding rechts. heb het nu regelmatig met een klemmetje aan een kant vast.

Maar wil het graag los laten hangen. Weinig onderhoud :cool:
    Ik wil geen pony. Heb een vrij smal gezicht. Heb van me zelf een slag/krul in mijn haar. Donkerbruin/zwartbruin van kleur. (dat verschilt nog wel eens, ligt er aan welke verf ik er in heb gesmeerd)

Wie weet een leuk kapsel voor mij, wie heeft er een idee wat leuk zou kunnen staan......

niet al te kort :)

Thanks alvast voor jullie ideeën.

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Iets van een bobline misschien?
    Alleen is dat misschien weer lastig met slag in je haar;)

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een ander kapsel

Ik heb zelf lang en veel golvend haar.
    Ik zit te denken om het uit te laten dunnen, omdat ik nu zo snel pijn in mijn hoofd krijg wanneer ik een staart (ook losse) doe of het opsteek.
    Wanneer ik het los laat hangen zit het vaak ook voor geen meter en moet ik er eerst allerlei middeltjes in smeren om het een beetje pluisloos te krijgen

4. girl21

girl21 Niet meer actief

als je al last heb van pluizig haar, zal ik het vooral niet te veel laten uitdunnen, wordt meestal nog pluiziger...

@ts: misschien moet je even een foto plaatsen, dan kunnen we makkelijker zien wat bij je zou passen... en wat voor haar je precies hebt.. (al is het beste naar een kapper gaan, die kan het 'voelen')

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ok dank je voor de tip!
    Ik heb het laatst in laagjes laten knippen, de eerste week voelde het wel wat ligter, maar daarna voelde het al weer zwaar

6. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Idd misschien een bobline? DIe kunnen ook wat langer zijn. Ik heb deze week mijn lange haar afgeknipt tot een bobline en ben zeer tevreden. Makkelijk te onderhouden! Heb wel een pony maar dat hoeft dus niet. Aan een kant is het langer om een beetje een a-symmetrisch effect te creeren.

Misschien is een foto wel handig! Ben je zelf al langs de kapper gegaan voor advies?

7. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Wil graag ook een bob, heb jij een foto:D

8. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ja heb ik wel alleen niet zo heel duidelijk!

9. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Dat staat je echt superleuk!!!! :):):)

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Gaaf!

Deel Deze Pagina