Hoii Dames, Voor mijn zwangerschap dronk ik aardig wat energiedrankjes van goedkope tot RedBull. Nu ik zwanger ben durf ik het niet te drinken maar ik heb er nu echt zin in. Kan 1 RedBull kwaad? Drinken er nog meer zwangere energiedrankjes? Groetjes, Fijne dag xxxx
tis niet echt gezond ook niet als je niet zwanger bent maar 1 zal geen kwaad kunnen ik doe t ook wel es ooit .....
Volgens mij staat er ook op het blikje zelf dat het niet geschikt is voor zwangere vrouwen. Dus miss kun je het beter niet doen, en anders maar 1 blikje??
te veel cafeine is slecht voor je dus miss de koffie over slaan en een blikje nemen? ik vind t een moeilijke keus, je kan ook de fabrikant belle altijd leuk
Ik zou 't niet doen, aangezien het idd ook op het blikje staat dat het niet geschikt is voor zwangere vrouwen.
Ik dacht dat de cafeine niet eens het grootste probleem was, maar de taurine erin? Er is altijd een kans dat er iets gebeurd. Ik denk dat van 1 keertje je kleintje echt niet direct veel schade ondervind. Net als met een wijntje of een hapje rood vlees. Maar er is een kans, en wil je die verhogen?
ik doe t dan wel als ik idd geen koffie heb gehad die dag , maar denk dat ik maar 4 blikjes he gehad de hele zwangerschap bij de vorige ook
owww ik verlang echt naar zo'n blikje.... oeffff..... maar ja.. helaas moet ik t nog ff laten staan.......
Onlangs ook al n topic over geweest. Ik zeg niet doen, tis voor een 'normaal' mens al slecht, voor een zwangere dus al helemaal. Neem lekker n verse jus, das gezond!
oooh dit had ik niet moeten lezen. Nu ook zin een energiedrankje, dat heb ik tot nu nog nooit gehad haha. Ik zou het ook niet doen hoor, zoveel cafeïne kan nooit goed zijn. *geeft zichzelf een schop onder dr kont en pakt nog maar een kopje kruidenthee*
Sorry, maar als er op staat dat het niet geschikt is voor zwangere vrouwen dan neem je het toch gewoon niet?
Hoi, ik drink het heeel af en toe. Maar ik drink die van de euroshopper van de albert heijn. Ik drink zoieso al geen koffie dus dat scheelt al maar als ik een keer een blikje opentrek dan deel ik hem met mijn vriend zodat ik een paar slokjes heb.. ja verslaafd ik weet het..
Ik drink er ook af en toe eentje hoor. Ik drink verder nooit koffie en neem cola zonder cafeine. Dus wat betreft de cafeine valt het volgens mij wel mee. Wat taurine doet weten ze niet precies.... Maar het is ook nooit bewezen dat het slecht voor je is. Maar ik zondig verder met niks dus vind dat dit af en toe wel kan. Maar ieder zijn eigen mening/gevoel daarin natuurlijk. Als je je er niet goed bij voelt zou ik het gewoon niet doen, kan je je er daarna ook niet vervelend over voelen.
gewoon niet doen joh... beter het zekere voor het onzekere nemen... het is maar 9 maanden en als je straks bevallen bent, neem je alles waar je al die maanden zo naar uitkeek in 1 keer Toen ik net bevallen was en nog in het ziekenhuis lag heeft mijn man gerookte zalm gehaald, zachte kaasjes, red bull....heerlijk!!!!
Ik neem er af en toe wel eentje hoor, drink niet het hele blikje, maar paar teugen Bij beide jongens ook gedaan. Nee niet gezond, klopt klopt. Drink geen koffie, dat scheelt weer. Ik zou zeggen, geniet ervan vanavond (al is het meer weer voor warme chocomelk).