zooo leuk! Ik heb al zoveel gewonnen uit de WIJ Jonge Ouders... eetstoel, fietszitje voor, fietszitje achter, zo'n slaaptentje, een aankleedkussenhoes en nu werd ik dus gebeld dat ik een midweek ok weekend weg heb gewonnen van landal greenparks twv 350 euro. Ben zo blij echt super leuk! wilde ik even delen... veel mensen denken altijd.. ik win toch niets... ik ben het levende bewijs.. ook met radio spelletjes en dan met name radio 538!
Gefeliciteerd! Leuk hoor Zo heb ik het afgelopen jaar ook al veel geluk gehad. Zouden bijna gaan meespelen in de loterij
Kunnen jullie geen loten kopen en die mij toesturen? Wellicht hebben jullie een klavertje 4 verstopt zitten ergens want mij lukt het nou nooit hahahaha
Owh wat leuk jo! Ik win ook altijd en inderdaad 538 is mijn favo vooral de wintersportreis haha! gefeliciteerd
haha wat leuk, wij winnen echt nooit wat (doe altijd mee met dezelfde acties hihi) maar is niet erg... we gunnen je het van harte hihi
het begon ooit met 538... ik wilde graag naar concert Pink.. Kon je daar winnen. Dus ik dacht; niet geschoten is altijd mis. Toen namen ze ineens op en was ik in de uitzending en had gewonnnen! Toen dacht ik; hè het kan dus wel! Daarna 150 euro gewonnen op 538. Een concert van Roel van Velzen en een concert van Alain Clark en als klop op de vuurpijl won ik 5380 euro op 1 januari vorig jaar ook met 538. Toen dacht ik dat kan met de WIJ Jonge Ouders ook haha. Dus toen belde ik met die bel&win actie.. en toen had ik de aankleedkussenhoes.. toen de kinderstoel.. de fietszitjes voor en achter en pas dus het tentje.. en nu belde ze dan voor dat weekendje weg maar dat was met een Puzzel&Win van de WIJ blijkbaar. Ik wist niet eens meer dat ik had meegedaan haha. Al met al inderdaad wel een beetje een geluksvogel... maar helaas geldt dat niet in de loterijen
haha gewoon bellen... het komt een keer ! Echt! Alleen je moet ewl een grens hebben met bellen. Die ligt bij mij op 7x.
Zo leuk! Heb 1x wat gewonnen bij de wij jonge ouders. Een bon van 25 euro voor een paar Roosjes slofjes. Helemaal happy was ik dat ik een keer wat gewonnen had.