Heeft iemand enig idee waar ik die online kan vinden? Ik heb na lang zoeken een winkeltje gevonden, maar die verkocht ze per 6 paar (voor 22 of 23 eur) - dat vind ik nu ook weer niet nodig... ik heb nu voor onze jongste dochter hele leuke met een zwart 'schoentje' en dan een wit met roze gestippelt 'voetje' . Maar ze worden al vrij krap.. Ik heb ze indertijd bij de oudste gekregen.. Dus weet iemand een winkeltje die ze verkoopt? groetjes Athina
Hey, per toeval heb die onlangs gezien op deze site: Baby Voetjes * Baby Schoentjes, Baby Slofjes, Baby Sokjes * Maar bij nader inzien is dat denk ik ook de site waar jij ze hebt gezien, per 6.....en duur....
Oh, heb nog wat gevonden wat erop lijkt: babysok Ballerina Bonnie Doon: mt 0-4 t/m 8-12 mnd :: Sokjes :: BABY :: Beenmode online; legging, maillot, sokken. Prenatal Dreumes maillot ingebreid schoentje Prenatal 87056
Ja, die verkopen ze hier bij een boutiekje (Baloe) in Zoetermeer... Je kan ze ook bellen om te vragen om het op te sturen, dat doen ze namelijk ook. De prijs was geloof ik 1,50 per paar... Maar of het precies is wat je zoekt weet ik niet. T was wel een wit sokje, met een zwart ballerina schoentje als afdruk en een paar strasssteentjes erop. Ik vond ze zelf helemaal geweldig, maar ze waren van 0-6 maanden (en niet groter).
Hier hebben ze ook zoiets http://www.kadoosvoorkids.nl/exclusieve-ballerina-sokjes-paar-p-145.html?osCsid=b4d235617bcb0fd15fd334bb7ba99ab8 Kinderkleding, Kindermode, Babysokjes, Kindersokjes, Trumpette, Sokjes, Trumpette Sokjes
bedankt meiden ! Ik ga de links bekijken. Bedenk me ook net, dat ik het waarschijnlijk heb gekregen van familie die in Zoetermeer woont... dus zéér waarschijnlijk uit dat ene winkeltje...