Hallo, Ik ben op zoek naar 2 fotolijstjes, maat 40x60 en 20x30. Nu ben ik erachter gekomen dat de grootste maat niet zoveel verkrijgbaar is, dus ik vroeg me af wie weet er een site waar je ze kan halen. zou graag 2 dezelfde willen hebben. Nu wil ik ook aan jullie vragen, welk soort en kleur fotolijstje is leuk bij foto's die gemaakt zijn in sepia kleur? ik wacht op jullie antwoorden meiden en hoop dat jullie me kunnen helpen. Op de foto's staat onze dochter en wie wil die nou niet in de kamer hebben hangen! xxx
Ik weet dat je bij hornbach lijsten op maat kunt laten maken. En anders kun je misschien een lijst kopen van 50*70 en de foto met een passepartout erin doen. Ik hou zelf erg van zilver, en dan eht liefst "oud zilver" maar het is maar net wat je smaak is natuurlijk
He Butterfly7! Fotolijsten in die formaten zijn inderdaad niet veel verkrijgbaar.. Zelf heb ik besloten om de foto's op linnen te laten drukken.. Ben er helemaal blij mee het ziet er echt super leuk uit! Je kunt kiezen uit kleur, zwart/wit of sepia. Daarnaast kun je ook een achtergrondkleur kiezen. Ik weet niet of je het iets vind maar voor het geval dat, hierbij de link! http://www.herinneringenoplinnen.nl Groetjes LT
@ lt20: - ik heb de foto's al in huis, we hebben ze laten maken bij een fotograaf, dus best wel duur. Dus heb er eerlijk gezegd niet zoveel zin in om het op canvas te laten maken.(Heb alleen de foto's, geen bestandjes ervan of negatieven) Dat wil niet zeggen dat ik canvas niet leuk vind hoor! Ik vind dat ook prachtig! Maar dat is nu niet aan de orde. xxx
Ik persoonlijk vind witte fotolijstjes erg mooi staan bij sepia, dan springt de foto er echt uit zeg maar.
Heel erg bedankt voor je reactie en de link naar de website. Heb ze direct besteld, en de kleur heb ik in wit gedaan. Zag er erg leuk uit, nogmaals bedankt. Ook is het totaal niet duur! Hier mag dus een slotje op. xxx (zo zie je maar weer, als je iets niet weet en je vraagt het, is er altijd wel iemand met een goede tip! )