Ik heb nu de drang om alle kleertjes te wassen maar ben over 10 weken uitgerekend. Als ik het nu was is het dan nog wel fris genoeg? Als ik het was hoe kan ik het dan stofvrij bewaren zo lang?
Ik ben nu 29 weken en een paar dagen, heb ze met een week of 24 gewassen, kon het niet laten, vond al die kleertjes zo lief allemaal. Ze ruiken nog heerlijk!
Ja joh, gewoon wassen, hoe 'vies en stoffig' kan het nou eenmaal worden? Ik had ze ook al weet ik hoelang van tevoren gewassen, daarna in een tas gedaan met wat van die Zwitsal geurbuiltjes erbij.
Lijkt mij ook niet fijn voor de baby wanneer er zo een heftige wasmiddelgeur aan de kleertjes hangt. Of is het nu de misselijkheid die spreekt....? Dat kan omdat ik het die geur nu zelf ook niet kan uitstaan.
Ik heb alles al gewassen en gestreken toen ik 31 weken was, heb de kleertje en hydrofieluiers in pedaalemmer zakken gedaan, komt er niks geen stof bij!
Ik heb deze week alles gewassen...met 34 weken dus. Maar ik had het al veel eerder willen doen. Met 30 weken kan je gewoon gaan wassen hoor. Als je het daarna in de kast/commode doet kan er geen stof bij komen.
Hoi, Ik ben ook al begonnen hoor. Komt ook omdat we weer een zoontje krijgen en ik dus alles van Jorrit ook uitgezocht heb. Maar ook de nieuwe kleertjes zijn al gewassen. Ze hingen al in de kast maar ik ga ze veilig naar mijn oma brengen omdat we eerder in ons nieuwe huis kunnen en we dus 7 februari nog over gaan naar ons nieuwe huis. 3 april ben ik uitgerekent en ik heb dan ook geen zin om dan nog eens alles te wassen en strijken. Dus daarom gaan ze schoon en fris gewassen met robijn builtjes ( vind ik persoonlijk lekkerder als zwitsal 8) ) naar een lege kast van mijn oma. Kan ik ze daarna gelijk weer inruimen als we klaar zijn Groetjes MB2005.
Ben vandaag begonnen met wassen, zelfs de maxicosi hoes en zak ook gewassen... ben er al doorheen , als het droog is nog alleen strijken... had wel door willen gaan..
Ik had alles met 22/24 weken al gewassen en netjes opgevouwen in de kast liggen. Maar ja, dan krijg je verlof, ga je je vervelen, krijg je poetsdrang en ga je je afvragen of het allemaal nog wel fris genoeg is... en toen heb ik alles dus nog eens gedaan. Maar ik vond het echt heel leuk om te doen, dus het was geen straf om het 2 keer te doen.
Ik heb ergens tussen de 34-37 alles gewassen. Ik wilde dat de kleertje gewassen waren voor de 37 weken. Want als de kleine dan zou komen, heb je zelf niet veel tijd om dat nog te gaan doen. Nu kon ik even lekker genieten van al die kleine kleertjes in mijn handen. Hier lagen de kleertje in een kast, en dus wel redelijk stofvrij. Nou moet ik zeggen dat de meeste kleertje ook pas na de 30 weken hebben gekocht. En het 1e setje heeft eerst een poos ongewassen in het kamertje gehangen, en met 35 weken gewassen weer opgehangen.
Ik heb vorige week alles gewassen en gestreken, wat een leuk werkje om te doen! Alles ligt nu in de kast, stofvrij, en heb in de kast een tablet zwitsal-zeep gelegd voor de geur.